וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לוסיאן פאבר חתם לשנתיים בבורוסיה דורטמונד

המאמן השוויצרי בן ה-60, שעזב את ניס, חוזר לתחנה שלישית בבונדסליגה אחרי שעבד בעבר בהרטה ברלין ובמנשנגלדבאך: "אני כבר מחכה לחזרה שלי לבונדסליגה, עקבתי אחרי הליגה גם בצרפת"

לוסיאן פאבר. GettyImages
"לאמן את בורוסיה דורטמונד זו משימה גדולה, שאני לוקח על עצמי בשמחה גדולה". פאבר/GettyImages

לוסיאן פאבר מונה היום (שלישי) רשמית למאמן בורוסיה דורטמונד וחתם לשנתיים. השוויצרי בן ה-60, שאימן בעבר את בורוסיה מנשנגלדבאך ועזב בתום העונה הנוכחית את ניס הצרפתית אחרי שתי עונות מוצלחות, חתם אצל הצהובים-שחורים ויחליף את פטר שטוגר, שמונה במהלך העונה אחרי פיטוריו של פטר בוס.

פאבר אמר לאחר החתימה שלו: "לאמן את בורוסיה דורטמונד זו משימה גדולה, שאני לוקח על עצמי בשמחה גדולה. אני רוצה להודות על האמון שניתן בי ועל האחריות שהוטלה עליי. מעכשיו נתחיל לעבוד על בניית הקבוצה החדשה. בורוסיה דורטמונד הוא אחד המועדונים המעניינים ביותר באירופה ולכן אני כבר מחכה לחזרה שלי לבונדסליגה, הליגה שאני מכיר הכי טוב ועקבתי אחריה רבות גם במהלך השנתיים שלי בניס".

המנהל הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד מיכאל צורק אמר: "ההחתמה של לוסיאן פאבר למאמן היא צעד חשוב בהתחלה החדשה שאנחנו רוצים לעשות בקיץ הזה. אנחנו מעריכים אותו מאוד וחושבים שיש לו איכויות גבוהות והוא כבר הוכיח את זה בבונדסליגה בהרטה ברלין ומנשנגלדבאך וגם לאחרונה בניס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully