וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לרוסיה? דיווח: דיוויד בלאט המועמד המוביל לאמן את צסק"א

ב"גאזטה" טוענים שמאמנה של דרושאפקה צפוי להחליף את דימיטריס איטודיס שלא ימשיך בגלל הכישלון בפיינל פור. אם הישראלי לא יגיע, גם שאראס ואנדראה טירינקיירי נמצאים ברשימת המועמדים

צסק"א מוסקבה נחלה עונה מאוד מאכזבת בסטנדרטים שלה, כשסיימה רק במקום הרביעי והאחרון את הפיינל פור וסיימה עונה אירופית טובה עם טעם מר. העונה הזו ככל הנראה לא תעבור בשתיקה אצל ראשי הקבוצה כאשר על פי דיווחים שמגיעים מרוסיה וגם מאיטליה דימיטריס איטודיס יעזוב את צסק"א הקיץ.

היום (שלישי) ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שדיוויד בלאט, המאמן הישראלי שהוליך את דרושאפקה לזכייה מפתיעה ביורוקאפ, הוא המועמד המוביל להחליף את איטודיס. כזכור, בלאט היה מועמד גם למספר קבוצות NBA כמו פיניקס, ממפיס ומילווקי אך שתי הראשונות כבר מינו מאמן ורוב הסיכויים שהוא לא יגיע לשם בסופו של דבר.

על פי הדיווח אם בלאט לא יגיע בסופו של דבר, הקבוצה תפנה לאנדראה טירינקיירי האיטלקי כשגם שאראס המאמן שניצח את צסק"א עם ז'לגיריס קובנה בפיינל פור, הוא אחד המועמדים לתפקיד הנחשק ביותר בכדורסל האירופי. שאראס העלה את ז'לגיריס לפיינל פור בניגוד לכל התחזיות ועם תקציב זעום, כאשר הוא הדיח בדרך את אולימפיאקוס הגדולה וגם נתן פייט לפנרבחצ'ה בחצי הגמר. טירינקיירי נחל עונה מאכזבת עם באמברג ופוטר ממנה לפני סוף העונה, אך הוא עדיין מאמן מוערך ביבשת והוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב.

דיוויד בלאט, מאמן דרושאפקה. GettyImages
המאמן הבא של צסק"א? דיוויד בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully