וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס חזרה לקבלת פנים מלכותית, שרונאס יאסיקביצ'יוס בדרך החוצה?

הליטאים שבו לקובנה לאחר שסיימו את הפיינל פור במקום השלישי וזכו לתשואות מאלפי אוהדים. שאראס התרגש ויקבל פרס מהנשיאה, הג'נרל מנג'ר מודה: "יש דיבורים על קבוצות NBA, חושש מצסק"א"

ז'לגיריס קובנה שבה אמש (שני) מבלגרד לליטא וזכתה לקבלת פנים מלכותית, כאילו זכתה ביורוליג ולא סיימה שלישית. המועדון הצנוע, עם תקציב של 8.5 מיליון יורו, הדהים את כל אירופה העונה, בפרט בסדרת רבע הגמר מול אולימפיאקוס ובמשחק על המקום השלישי, בו ניצח את צסק"א מוסקבה (תקציב: 36.5 מיליון יורו) 77:79.

מדובר בהישג הטוב ביותר של ז'לגיריס מאז הזכיה ביורוליג ב-1999, ואדריכל הניצחון היה שרונאס יאסיקביצ'יוס. שחקן העבר הנפלא זכה לקריאות "תישאר, תישאר" מאלפי האוהדים ולבקשה אישית שלא יעזוב מראש העיר. כמו כן, בעוד כחודש וחצי יקבל מנשיאת ליטא דליה גריבאוסקאיטה פרס בשם המדינה. "במהלך 30 המשחקים של העונה פגשנו יריבות חזקות יותר, אבל הצלחנו להערים עליהן", אמר שאראס. "הקבוצה הזו פנטסטית".

"יש לנו שחקנים טובים וכיף לחגוג איתם", הוסיף המאמן. "ידענו כמה קשה יהיה להגיע לכאן. כילד, תמיד רציתי לשחק בז'לגיריס, וכשזה קרה, שיחקתי רע. אני שמח שיכולתי לתרום לכל הסיפור הזה ומודה לאוהדים על התמיכה. יהיו לז'לגיריס עוד רגעים רעים, אבל לעולם אל תפסיקו לאהוב את המועדון הזה".

הקפטן, פאוליוס ינקונאס, התמוגג ואמר לקהל: "סיימנו במקום השלישי, אבל אחרי שראינו אתכם, אני מרגיש כאילו סיימנו ראשונים".

עוד בנושא:

דונצ'יץ': "אחליט בקרוב מתי אעבור ל-NBA". יישאר מחוץ לטופ 3 בדראפט?
כל ילד צריך מבוגר שיאמין בו: גמר היורוליג הפך אנטי גיבורים לאגדות

צפו בקהל קורא בשמו של שאראס

כעת, עוסקים בליטא בעיקר בעתידו של המאמן המצליח. הג'נרל מנג'ר פאוליוס מוטיונאס נשאל לסיכויים שיצליח להשאירו, והשיב: "50-50, אי אפשר לדעת עם שאראס. לילה אחד אני הולך לישון רגוע, ומאמין שיישאר, ואז למחרת אני משוכנע שהוא יעזוב. יש הרבה דיבורים של קבוצות NBA וקבוצות מאירופה. יש לנו את היתרונות שלנו וננסה לפתות אותו".

מוטיונאס אף סימן קבוצה אחת שלדעתו תנסה לרדוף אחר המאמן שלו - צסק"א מוסקבה: "לדעתי ריאל תשמור על המאמן שלה, היא לא תהרוס שיטה שעובדת. אני לא מודאג מריאל, אלא מהקבוצה שניצחנו בפיינל פור. הלחץ שם הולך וגובר".

עוד באותו נושא

כל ילד צריך מבוגר שיאמין בו: גמר היורוליג הפך אנטי גיבורים לאגדות

לכתבה המלאה
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
המחליף של איטודיס? שאראס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully