וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג נשארה בבונדסליגה אחרי 0:1 מול הולשטיין קיל

שער של רובין קנוחה בנגיחה בדקה ה-75 סידר לזאבים ניצחון חוץ מול השלישית בליגת המשנה ו-1:4 בסיכום המפגשים, שהשאיר אותם עונה נוספת בליגה הבכירה אחרי חודשים רעים מאוד

רובין קנוחה שחקן וולפסבורג. רויטרס
קנוחה חוגג את השער שלו ועונה נוספת בבונדסליגה/רויטרס

בתום עונה קשה, רעה, חלשה וכל סופרלטיב אחר שתבחרו, כשחרב הירידה לבונדסליגה השנייה ריחפה מעל צווארה, הצליחה וולפסבורג להבטיח הערב (שני) הישארות בבונדסליגה הבכירה. הזאבים, שסיימו את העונה במקום ה-16, ניצחו 0:1 בחוץ את הולשטיין קיל והשלימו 1:4 בסיכום שני המפגשים מול הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגת המשנה.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-75. מקסי ארנולד הגביה קרן מצד שמאל, רובין קנוחה הבלם, דווקא הוא, נותר חופשי לחלוטין במרכז הרחבה ונגח מקרוב פנימה את ה-0:1 הכל כך יקר של וולפסבורג, שהבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה. הולשטיין קיל, אגב, סיימה עונה נהדרת מבחינתה עם המקום השלישי המפתיע במיוחד בליגת המשנה החזקה עם תקציב צנוע מאוד יחסית, אבל לצערם לא הצליחו להשלים את סיפור הסינדרלה וישחקו גם בעונה הבאה בליגה השנייה. וולפסבורג תצטרך להשתפר משמעותית בעונה הבאה אם היא לא רוצה שוב להילחם נגד הירידה.

יהיה מעניין מאוד לעקוב אחרי ההתפתחויות שיהיו בוולפסבורג במהלך הקיץ. סביר להניח שהקבוצה תבצע הרבה שינויים בסגל ואולי גם בעמדת המאמן כשמעמדו של ברונו לבאדיה לא ברור כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully