וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה ראנוקיה: "אינטר תמיד הייתה משוגעת, זה ה-DNA שלנו"

הבלם חגג את ה-2:3 הדרמטי על לאציו והחזרה לליגת האלופות אחרי שבע שנים. איקרדי שמעולם לא שיחק בצ'מפיונס: "הניצחון הזה הוא הגורל. בעונה הבאה נהיה חייבים להיות יציבים"

one

בקיץ חלמו באינטר על מאבק אליפות. בתחילת דצמבר נדמה היה שהחלום מתגשם, כשאחרי 15 מחזורים המאזן של הנראזורי עמד על 12 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. אבל אז הגיע משבר בן חודשיים ואתמול במועדון ממילאנו חגגו מקום רביעי. ואיזו חגיגה זו הייתה.

אינטר הייתה חייבת ניצחון על לאציו כדי לסייםן במקום הרביעי ולקבל את הכרטיס לליגת האלופות. בדקה ה-77 היא עוד הייתה בפיגור 2:1, אבל אז הגיע בליץ, ניצחון 2:3 ומהפך ענק באולימפיקו. בסופו של ערב גדול מבחינתה, אינטר חוזרת לליגת האלופות לראשונה מאז 2011/12.

"זה הגורל", אמר מאורו איקרדי המאושר, "אני יודע שהמוטו שלנו הוא Pazza Inter (אינטר המשוגעת) - או שאנחנו נותנים הצגה, או שאנחנו משחקים נורא. בעונה הבאה נהיה חייבים איזון".

איקרדי שקבע 2:2 בפנדל בדקה ה-78, סיים את העונה עם 29 שערים והוכתר למלך השערים ביחד עם צ'ירו אימובילה. החלוץ הארגנטינאי מעולם לא שיחק בליגת האלופות, ובאינטר מאמינים שההעפלה למפעל תמנע ממנו דיבורים על עזיבה.

הבלם אנדראה ראנוקיה סיכם: "אינטר תמיד הייתה משוגעת, זה ה-DNA שלנו. בגלל זה מערכת היחסים שלנו עם האוהדים היא מבינה ותומכת. היום נתנו להם מתנה על האמון שלהם, שלא אבד גם כשאיבדנו את הדרך".

עוד בנושא:

2:3 דרמטי על לאציו, העניק לאינטר כרטיס לצ'מפיונס
ברצלונה ניצחה את ריאל סוסיאדד ונפרדה מאינייסטה

שחקני אינטר, מאורו איקרדי, תומאסו ברני. GettyImages
איזו דרמה. איקרדי ותומאסו ברני/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully