וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבוסה היסטורית בגמר המערב: גולדן סטייט רמסה 85:126 את יוסטון ועלתה ל-1:2

סטפן קרי סוף סוף הגיע לפלייאוף עם 35 נקודות ושלל מהלכים קסומים, ההגנה האימתנית חזרה לתפקד, והאלופה הגאה סיפקה מפגן עוצמה עם הניצחון הגדול אי פעם שלה בפלייאוף. רק הארדן (20) תפקד אצל הרוקטס

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. GettyImages
ככה זה כשהוא נכנס לקצב. קרי/GettyImages

המספר הנוסף: אז עד כמה התבוסה הזו היסטורית? קבלו: זה הניצחון הגדול בהיסטוריה של גולדן סטייט בפלייאוף, התבוסה הקשה בהיסטוריה של יוסטון בפלייאוף, והתבוסה הגבוהה ביותר אי פעם בפלייאוף של קבוצה שניצחה 65 משחקים ומעלה בעונה הרגילה.

סטף קרי סוף סוף חזר, וכשזה קורה, התוצאות הרסניות (ליריבה, כמובן). אחרי לא מעט רגעים בהם הגארד העילאי נראה כמי שמתקשה לחזור לכושר שיא אחרי הפציעה - בדיוק כמו ב-2016 - הוא התפוצץ עם משחק נפלא מהזן שהפך אותו לתופעת טבע בשנים עברו. הוא צלף 35 נקודות, סיפק רבע שלישי קסום עם 18 נקודות כולל 7 מ-7 מהשדה, ובניגוד לשני המשחקים הקודמים בהם ההגנה שלו עלתה לווריירס ביוקר, הגביל את ג'יימס הארדן וכריס פול והקשה עליהם בכל פעם שניסו לקחת אותו באחד על אחד.

קרי המתין קצת עד ההתפוצצות. הרבע הראשון היה מאוזן ברוב שלביו, אבל ריצת 0:11 של הווריירס חתמה את הרבע והקפיצה אותם ליתרון תשע, ומשם הם כבר לא הביטו לאחור ולא פיגרו ולו לשנייה אחת. המחצית הסתיימה ביתרון דו ספרתי לזכות האלופה, שלא הורידה רגל מהגז וסיפקה כהרגלה רבע שלישי עוצמתי כדי להגדיל את היתרון. ברבע האחרון, כדי להמחיש עד כמה היא שוב רעבה, דורסנית ועוצמתית, האלופה העבירה עוד הילוך, אמללה גם את שחקני המשנה של הרוקטס והמחישה לה בצורה כואבת במיוחד את יחסי הכוחות האמיתיים בסדרה, אחרי התבוסה שיוסטון הנחילה לה במשחק 2.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. רויטרס
והוא גם חזר לרקוד. קרי/רויטרס
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. AP
כשהוא בשיא, גולדן סטייט בשיא/AP
ניק יאנג, גולדן סטייט ווריירס חוגג. GettyImages
ברבע האחרון, אפילו שחקני הספסל התפוצצו. ניק יאנג חוגג/GettyImages

מלבד קרי, של-35 נקודותיו הוסיף גם 6 ריבאונדים, בלטו גם קווין דוראנט (25, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), דריימונד גרין (10 נקודות, 17 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ואנדרה איגודלה שגם כן חזר לעצמו עם 10 נקודות. קליי תומפסון היה שקט התקפית עם 13 נקודות בלבד אבל תרם רבות בהגנה כשתסכל שוב ושוב את הארדן (20 נקודות, 7 מ-16 מהשדה, 9 אסיסטים) וכריס פול (13 נקודות, 5 מ-16 מהשדה, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים). קלינט קאפלה הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים, ושחקני המשנה פי ג'יי טאקר וטרבור אריזה חזרו לגודל טבעי עם 6 נקודות כל אחד.

לקראת סיום, כשהמשחק כבר מוכרע מזמן וגולדן סטייט ממשיכה לרקוד ולחגוג על חשבון יוסטון האומללה, דריימונד גרין וטרבור אריזה דחפו זה את זה וספגו עבירות טכניות. סביר להניח שנראה הרבה מהעצבים הללו גם במשחק הבא.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס מאוכזב. AP
איך קמים מזה? הארדן/AP
פי ג'יי טאקר, יוסטון רוקטס מאוכזב. GettyImages
חזר לגודל טבעי. טאקר/GettyImages
מאמן ייוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני מאוכזב. GettyImages
יש לו תוכנית מגירה? ד'אנטוני מתוסכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully