וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההצעה של ונלו: הפועל חיפה הגישה לקפילוטו הצעה משודרגת

21.5.2018 / 6:50

ההולנדים לוחצים לקבל תשובה עוד השבוע, יואב כץ הגיש הצעה חדשה לבלם שעשוי לחתום לשנתיים. אלון תורג'מן הבטיח להודיע השבוע אם יעזוב, קרית שמונה מציעה לדור מלול חוזה לשנתיים

קובי אליהו

יואב כץ שוחח עם ניסו קפילוטו והציע לו לחתום על חוזה משודרג לשנתיים נוספות בהפועל חיפה. הפנייה מצד הבעלים נערכה בעקבות הפרסום לפיו הבלם קיבל הצעה מוונלו. ההולנדים מציעים לו חוזה דומה לשנתיים, לא כולל הוצאות נלוות כמו שכר דירה ורכב. קפילוטו הבטיח להחזיר תשובה עד סוף השבוע הבא, אך כץ מנסה לשכנע אותו לסגור בהפועל חיפה לפני שיחזיר תשובה להולנדים. בניגוד לעבר, אז הוצע לבלם חוזה לעונה עם שדרוג של 10 אחוזים, כעת מציעה לו הפועל חיפה חוזה משודרג לשנתיים.

המטרה הבאה תהיה לסגור עם דור מלול, שכזכור מבוקש בעירוני קרית שמונה. לוואלה! ספורט נודע כי המגן קיבל מסר מהקבוצה של איזי שרצקי לפיו הם יהיו מוכנים לתת לו חוזה לשנתיים. מלול עצמו צפוי להשיב בימים הקרובים, לאחר שימצה את המשא ומתן עם כץ. "השבוע זה ייחתך לכאן או לכאן", אמרו בהפועל חיפה. אחרי מיצוי המשא ומתן עם השניים, במועדון ינסו לסגור סופית את הישארותו של גל אראל.

עוד בנושא:
גבריאל תמאש חתם רשמית לשנתיים נוספות בהפועל חיפה
הפועל חיפה חותמת עונה בטדי מול בית"ר ירושלים (21:00, ספורט 5)

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ייענה להצעה המשודרגת? ניסו קפילוטו/ברני ארדוב

לאחר החתמתו של גבריאל תמאש, במועדון ממתינים לאלון תורג'מן. החלוץ, שלא נראה שימשיך בקבוצה, הבטיח להשיב לכץ השבוע - לאחר שאוסטריה וינה וגם הפועל באר שבע אמורות למצות השבוע את המשא ומתן איתו. יש לציין כי בבאר שבע הבהירו לשחקן שיהיו מוכנים לקדם את המשא ומתן רק אם יודיע סופית שהוא נשאר בישראל, ולא ינהל משא ומתן עם שתי קבוצות במקביל. ברשימת המועמדים של הקבוצה נמצאים רועי שוקרני, מירקו אורמוש ושמעון אבוחצירה.

שמואל שיימן שסגר בהפועל באר שבע בחודש ינואר, יודיע השבוע רשמית על עזיבה. אם חן דילמוני לא יגיע, במועדון ישקלו את האופציות של מיהאי קורהוט ואורי מגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully