וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גבריאל תמאש חתם לשתי עונות נוספות

הבלם הרומני המצטיין בן ה-34 הוא הזר הרביעי של מחזיקת הגביע שממשיך בקבוצה. "שמח להמשיך שתי עונות נוספות במועדון שהפך בשבילי לבית בעונה הזו", אמר. כץ: "צעד חשוב שלנו"

מחזור 36הסתיים21/05/2018
בני יהודה תל-אביב
    2:0
    • (27, פנדל) אצילי
    מכבי תל אביב
    גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה עם אלון תורג'מן. ברני ארדוב
    נשאר אדום. תמאש/ברני ארדוב

    אחרי מו"מ ארוך וסיכום מוקדם, הודיעה היום (שישי) הפועל חיפה על זה באופן רשמי: גבריאל תמאש חתם לשתי עונות נוספות בקבוצה. הבעלים יואב כץ אמר על החתימה: "זהו צעד חשוב נוסף בהשארת שלד הקבוצה שהוביל אותנו לזכייה בגמר הגביע". הבלם הרומני בן ה-34, ששיחק בעבר בקבוצות גדולות כמו גלאטסראיי, ספרטק מוסקבה, סלטה ויגו, אוקזר, ווסט ברומיץ' ואחרות, חתם בהפועל חיפה לפני העונה הנוכחית וגילה יכולת מצוינת פרט לכמה משחקים בינוניים ומטה לאחרונה. בסך הכול אין ספק שמדובר באחד מהשחקנים המרשימים בליגת העל בעונה החולפת.

    תמאש עצמו אמר: "שמח להמשיך שתי עונות נוספות במועדון שהפך לבית שלי בשנה האחרונה. תודה לבעלים, לצוות המקצועי, לשחקנים וכמובן לקהל על שנה נהדרת בתקווה להמשיך ולהצעיד את המועדון להישגים". תמאש שיחק העונה ב-32 משחקי ליגה וכמובן גם היה חלק משמעותי בזכייה של הפועל חיפה בגביע הראשון שלה זה 44 שנה. הוא כבש שער ענק מול מכבי חיפה בגביע עם כדור חופשי והרשית גם בדרבי של ה-0:3 בליגה. תמאש הוא הזר הרביעי של הפועל חיפה שממשיך בקבוצה אחרי ארנסט שטקוס, רסמוס סיוסטדט וריסטו מיטרבסקי.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully