וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הדרך בפנדלים: נבחרת הולנד זכתה באליפות אירופה עד גיל 17

כמו ברבע הגמר ובחצי הגמר, הכתומים השיגו הכרעה מהנקודה הלבנה עם 1:4 בגמר מול איטליה אחרי שוויון בדקה ה-74 ו-2:2 בתום 80 הדקות ברות'רהאם. השוער ג'ואי קורבאר שוב כיכב

נבחרת הולנד עד גיל 17 זוכה באליפות אירופה. רויטרס
יש עתיד. שחקני נבחרת הולנד מניפים/רויטרס

נבחרת הולנד לא תהיה במונדיאל שיתחיל בעוד פחות מחודש ברוסיה, אבל העתיד שלה נראה ורוד ובעיקר מלא באופי. נבחרת הנערים הכתומה זכתה הערב (ראשון) באליפות אירופה עד גיל 17, לאחר ניצחון 1:4 על איטליה בפנדלים, אחרי שהשיגה את ההכרעה מהנקודה הלבנה גם ברבע הגמר מול אירלנד וחצי הגמר מול אנגליה המארחת.

שחקני נבחרת הולנד עד גיל 17 חוגגים זכייה באליפות אירופה. רויטרס
הצטיין בפנדלים. שחקני נבחרת הולנד קופצים על השוער ג'ואי קורבאר/רויטרס

המחצית הראשונה באצטדיון של רות'רהאם לא סיפקה שערים, אבל בשנייה החלה החגיגה. המגן הימני יוריין מאדורו העלה את הולנד ליתרון בדקה ה-46, לפני שסמואל ריצ'י השווה בדקה ה-61 ואלסיו ריקארדי גרם לטירוף על הספסל האיטלקי עם המהפך בחלוף שתי דקות. אלא שהולנד שוב לא ויתרה, בריאן ברוביי השווה בדקה ה-74 ואחרי שוויון ב-80 דקות (זמן המשחק בגילאי נערים) הנבחרות עברו לדו קרב מהנקודה הלבנה.

השוער ג'ואי קורבאר שוב היה הגיבור ההולנדי כשעצר את שתי הבעיטות הראשונות של האיטלקים, בזמן שחבריו כבשו את כל ארבע הבעיטות שלהם וחגגו זכייה שלישית בתואר האירופי בעשור האחרון. איטליה שוב הפסידה בפנדלים, בדיוק כמו בגמר הקודם שלה ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully