וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לו יש שלישית ברצף: אובידיו הובאן זכה באליפות רומניה עם קלוז'

אקס הפועל באר שבע היה שותף ל-0:1 על ויטורול ולאליפות הרביעית בתולדות קלוז'. ארבעה אדומים, שער בדקה ה-125 ודרמת פנדלים בפלייאוף בצרפת. ספורטינג ליסבון הופתעה בגמר הגביע הפורטוגלי

קלוז' זכתה הערב (ראשון) באליפות רומניה בפעם הרביעית בתולדותיה (כולן בעשור האחרון) והראשונה מאז 2011/12, לאחר שניצחה 0:1 את האלופה היוצאת ויטורול קוסטנצה של גאורגה חאג'י. סטיאווה בוקרשט קיוותה לקבל עזרה מכוכב העבר שלה, אבל זה לא קרה והיא סיימה בפיגור נקודה מהאלופה החדשה אחרי ניצחון 0:1 על אסטרה.

דן פטרסקו, עוד אחד מכוכבי רומניה בשנות ה-90', חגג אליפות שנייה כמאמן אחרי שעשה את זה עם אוניראה אורזיצ'ני ב-2008/09. קבוצתו לא הפסידה כלל ב-2018 והשער של המחליף דמיאן ג'וקוביץ' בדקה ה-43 הבטיח אליפות. אובידיו הובאן, שהיה שותף לשתי האליפויות הקודמות של הפועל באר שבע, חגג עוד אחת במולדתו אחרי שהשלים 90 דקות ושיחק העונה ב-35 משחקים. גם הוא שמר על הרצף.

צרפת

אז'קסיו עלתה למשחקי המבחן מול טולוז על הכרטיס האחרון לליגה הבכירה בצרפת, לאחר משחק מטורף בסיומו ניצחה 3:5 בפנדלים את לה האבר. ביום שישי הגיעו שחקני לה האבר לקורסיקה, אבל האוטובוס שלהם הותקף על ידי האוהדים המקומיים והמשחק נדחה ביומיים. הפעם הטירוף הגיע למגרש וכלל ארבעה אדומים וארבעה שערים ב-126 דקות.

במצב של 1:1 בדקה ה-111, האורחת קיבלה פנדל ואז'קסיו נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של מתיו קוטאדור. ז'אן פיליפ מאטטה דייק מהנקודה הלבנה עם השני שלו במשחק, אבל התגרה בקהל הקורסיקני וגרם למהומה גדולה, בסיומה הורחק יחד עם חברו דניס בן וגם בלם אז'קסיו ז'וריס סנאטי. שתי הקבוצות נותרו אם כך בתשעה שחקנים, ובדקה ה-125, ממש בשנייה האחרונה של תוספת הזמן, היה זה המחליף מאדי קמארה שכפה שוויון סופר-דרמטי עם טיל מחוץ לרחבה והעביר את ההכרעה לפנדלים. השוער הוותיק ז'אן לואי לקה עצר את הפנדל הקובע והעלה את אז'קסיו לשלב הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פורטוגל

רודריגו בטאגליה שחקן ספורטינג ליסבון מאוכזב. AP
ספורטינג בהלם. רודריגו בטאגליה/AP

עונת הבלהות של ספורטינג ליסבון נמשכה עם הפסד משפיל 2:1 בגמר הגביע לדספורטיבו אבס שחגגה תואר ראשון בתולדותיה. הירוקים הגיעו אחרי האירוע בו אוהדים פרצו למתחם האימונים ותקפו שחקנים ואנשי צוות, כשהפצוע הראשי באס דוסט פתח בהרכב, אבל אבס הצנועה, אותה אימן עד לשלב חצי הגמר ליטו וידיגאל שהגיע אליה ממכבי תל אביב, הדהימה במשחק באוייראס שהיה גם הגמר הראשון שלה אי פעם.

אלשנדרה גדש היה גיבור הערב עם צמד בדקות 16 ו-72 לרשת שוער הנבחרת רוי פטריסיו, אולי במשחקו האחרון בשערה של ספורטינג. פרדי מונטרו המחליף רק צימק בדקה ה-85, אך ז'ורז'ה ז'סוס נותר ללא תואר והירוקים ישחקו בעונה הבאה רק בליגה האירופית, אחרי שסיימו במקום השלישי בליגה.

פולין

לגיה ורשה חגגה אליפות שלישית ברציפות ו-13 בתולדותיה עם ניצחון חוץ 0:2 במחזור הסיום מול לך פוזנן. לגיה נכנסה לפלייאוף מהמקום השלישי, אבל דהרה במחזורי הסיום והשלימה דאבל בזכות שערים של דומאגוי אנטוליץ' (10) ומיכאל קוצ'ארצ'יק (69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully