וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן מיטשל: "יוסטון תיקח אליפות, זה הזמן שלה"

גארד יוטה, שנמצא בבלגרד לכבוד הפיינל פור, התראיין וניבא את זהות האלופה הבאה: "הם ניסו כל כך הרבה פעמים ולדעתי הם יקחו כי יש להם תשוקה אדירה". על קוקושקוב: "הוא מאמן מצוין"

דונובן מיטשל, יוטה. רויטרס
חשוב שהאלופה הבאה תהיה יוסטון. מיטשל/רויטרס

כוכב יוטה דונובן מיטשל בן ה-21 נמצא בבלגרד לכבוד סוף שבוע היורוליג כאורח של המותג המאמץ אותו. מיטשל, שרשם עונת רוקי מרשימה מאוד ומועמד לרוקי השנה, התראיין בסרביה ל"ספורטקלאב" ודיבר על נושאים רבים, ביניהם מי תהיה האלופה, מה דעתו על איגור קוקושוב, שהיה עוזר המאמן ביוטה העונה ועוד.

"איגור מבין כדורסל ומבין איפה כל אחד צריך להיות על המגרש", החמיא מיטשל למי שהפך למאמן האירופי הראשון שממונה לקבוצת NBA קוקושקוב שיאמן את פיניקס, "התרומה שלו הייתה עצומה בצורה שהוא הכין אותנו למשחקים. הוא גם צבר כבר הרבה מאוד ניסיון. המאמן סניידר פנה אליו הרבה במהלך משחקים והוא היה יד ימינו. הוא זוכר את כל הפרטים ומשפיע מאוד על ההתקדמות של שחקנים. תראו את ריקי רוביו השנה. איגור והוא עבדו צמוד ותראו את הזריקה של ריקי השתפרה, הוא התחיל לקלוע שלשות והיו לו משחקים של 30 נקודות. ריקי עבד מצוין, אבל איגור תרם לו רבות. דבר אחד בטוח והוא שלפיניקס יש מאמן מצוין".

מיטשל נשאל מי השחקנים שהכי התקשה מולם בעונת הבכורה שלו ואמר: "זו שאלה טובה. אני חושב שפול ג'ורג', כן בטוח פול ג'ורג' ואחריו דמיאן לילארד. ידעתי כבר לפני שהם מוכשרים מאוד, אבל לא הבנתי עד כמה עד שלא עליתי לפרקט והייתי צריך לשמור עליהם". מיטשל דיבר גם על הכוכב הסרבי בוגדן בוגדנוביץ': "זה מדהים איך הוא שיחק העונה. הוא שחקן כדורסל נפלא ועם ביטחון עצמי הוא יכול לעשות הכול על המגרש. הוא מאמין בעצמו ואני מתרשם ממנו מאוד. הוא חבר טוב שלי וזה נהדר לשחק אחד נגד השני. אני חושב שהוא יכול להפוך לשחקן טוב מאוד ב-NBA, אם לא כוכב".

איגור קוקושקוב מאמן נבחרת סלובניה. רויטרס
"מאמן מצוין". קוקשקוב/רויטרס

מיטשל קלע במהלך העונה הסדירה 20.5 נקודות למשחק ובפלייאוף הצליח אפילו להרים את הרמה שלו ולסיים עם 24.4 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק ב-11 הופעות. כשנשאל על מה עוד נותר לו לעבוד, אמר: "אני רוצה להיות עקבי יותר, מדויק יותר וקלע עקבי יותר. כמו כן, אני צריך להיות שחקן הגנה טוב יותר ואלה שני הדברים שאני רוצה להשתפר בהם במיוחד. אני גם רוצה להיות פליימייקר טוב יותר. כשריקי רוביו ודאנטה אקסום היו פצועים הייתי צריך למלא את המקום שלהם כמנהל המשחק".

על מי לדעתו הפייבוריטית לאליפות אמר מיטשל: "אני חושב שזה הזמן של יוסטון. הם ניסו כל כך הרבה פעמים לפרוץ וללכת קדימה. המשחק השלישי הוא הערב, בעצם מאוחר בלילה בשעון בו אני נמצא עכשיו. אני חושב שיוסטון תיקח אליפות כי יש לה תשוקה אדירה לנצח. רק תראו איך הם סיימו את הסדרה מולנו (4:1 ליוסטון), כריס פול לא רצה לשחק עוד משחק ואפשר היה לראות את מוסר העבודה שלהם. זה יהיה קשה, אבל אני חושב שיוסטון תיקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully