וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה: סיימון ייטס ניצח בקטע ה-15 והגדיל את יתרונו

ייטס הפתיע עם פריצה ב-18 הק"מ האחרונים, רשם ניצחון שלישי בג'ירו 2018 והוא בדרך להיות הזוכה הבריטי הראשון במרוץ היוקרתי של איטליה. הפער מטום דומולן צמח ל-2:11 דקות

סיימון ייטס, רוכב אופניים בריטי. GettyImages
בדרך לעשות היסטוריה. סיימון ייטס/GettyImages

סיימון ייטס בדרך לזכייה בג'ירו ד'איטליה 2018. רוכב האופניים הבריטי ניצח הערב (ראשון) גם בקטע ה-15 והפך לראשון שמנצח שלושה קטעים עם החולצה הוורדה מאז פרנקו קיוצ'ולי שגם זכה בג'ירו ב-1991. ייטס בן ה-25, המייצג את קבוצת מיטשלטון סקוט, סיפק מתקפה מפתיעה כאשר נותרו 18 ק"מ לסיום 176 הק"מ מטולמצו לספאדה וגם הגדיל את יתרונו בדירוג הכללי.

מעולם לא היה בריטי שניצח בג'ירו, אבל כעת זה נראה קרוב מאוד שכן נותרו עוד שישה קטעים ולייטס יתרון של 2:11 דקות על פני טום דומולן ההולנדי, אלוף השנה שעברה, שסיים שלישי הערב ובפיגור 41 שניות מהמנצח. מיגל אנחל לופס מורנו הקולומביאני הצטרף לשניים על הפודיום כשהגיע שני. כריס פרום, שניצח אתמול קטע בג'ירו לראשונה בקריירה, איבד גובה וסיים 1:32 דקות אחרי ייטס, כך שהוא נסוג למקום השביעי בדירוג הכללי.

מחר יהיה יום מנוחה בג'ירו והרוכבים ישובו לפעילות ביום שלישי, עם קטע נגד השעון של 34.2 ק"מ מטרנטו לרוברטו. בקטע הקודם נגד השעון, שהיה למעשה זה שפתח את התחרות בירושלים, השיג דומולן את ניצחונו היחיד עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully