וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון עשן באימון חדרה: "נתנו לניר ברקוביץ' לקשקש כל השבוע"

הקבוצה של ניסו אביטן תנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהשלים שתי עליות ליגה בשנתיים עם ניצחון בנצרת עילית (ב', 19:00). כ-150 אוהדים הטריפו את השחקנים. הפועל ראשל"צ תארוב למעידה כשתארח את אחי נצרת

מחזור 37מחצית21/05/2018
הפועל ראשון לציון
    0:1
      מכבי אחי נצרת
      צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביב ארגז

      עונת 2017/18 בליגה הלאומית תגיע לסיומה ביום שני עם ארבעה משחקים, כשבמוקד יעמוד כמובן הקרב על העלייה בין הפועל חדרה להפועל ראשון לציון. הקבוצה של ניסו אביטן תתארח אצל נצרת עילית בידיעה שניצחון יעלה אותה לליגת העל ללא קשר לתוצאה של הכתומים, שיארחו במקביל את אחי נצרת וזקוקים למעידה של חדרה וניצחון שלהם כדי להעפיל. בשני משחקים נוספים הפועל תל אביב שעלתה כבר מזמן תתארח אצל בית"ר תל אביב/רמלה לדרבי קטן ואילו הפועל עפולה תארח את הפועל קטמון.

      המאמן ניסו אביטן עם שחקני הפועל חדרה. שלומי גבאי
      שחקני חדרה באימון המסכם/שלומי גבאי

      הפועל נצרת עילית - הפועל חדרה (19:00)

      הפועל חדרה רק קיוותה להישאר בליגה הלאומית אחרי שעלתה רק בקיץ הקודם מליגה א', אך מחר היא תתייצב לאחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה שלה כאשר תתארח אצל נצרת עילית של ירון הוכנבוים בידיעה שניצחון ישלח אותה לליגת העל. חדרה אומנם פייבוריטית, אבל ראשון לציון שמרוחקת רק נקודה ממנה במקום השלישי תסתער על כל מעידה ותיקו לא יספיק לקבוצה של אביטן במידה שהקבוצה של ניר ברקוביץ' תנצח.

      נצרת עילית מגיעה למשחק הזה בכושר רע אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל ניצחה כבר בסיבוב הקודם 2:4 בעפולה ועם שחקנים כמו גיא דיין ואחמד קסום היא יכולה לעשות את זה שוב וזו לא תהיה הפתעה גדולה. אבי איבגי יחזור לשער המארחים במקום שגיא מלול, ז'וליו סזאר חלוץ המארחים ייעדר בשל פציעה וכבר המריא לברזיל.

      מחדרה צפויים להגיע לאצטדיון גרין למעלה מ-3,000 אוהדים, כאשר המשטרה אסרה על פתיחת הקופות ולכן הכרטיסים נמכרים באצטדיון העירוני ובמספר נקודות בעיר. חדרה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק, כאשר לאימון הגיעו 150 אוהדים שזרקו רימון עשן וניסו להטריף את השחקנים. בהנהלת הקבוצה מדגישים כי בהוראת משטרת נצרת עילית הקופות לא ייפתחו מחר ומבקשים מהאוהדים לקנות הערב או מחר בבוקר את מעט הכרטיסים שעוד נותרו מתוך ה-2,000שהוצאו למכירה.

      גורם בקבוצה אמר: "אנחנו מוכנים. השחקנים מוכנים. האוהדים מוכנים. נתנו כל השבוע לברקוביץ' לקשקש, הוא רק שוכח שגם לו מצפה משחק קשה מאוד נגד אחי נצרת, שתבוא לקחת נקודות בראשון לציון. אנחנו מרוכזים במטרה ובאים לעשות את העבודה בשקט ובצנעה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו
      רימון עשן באימון הפועל חדרה. שלומי גבאי
      רימון עשן באימון חדרה/שלומי גבאי

      הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת (19:00)

      אחרי שלא השיגה אף ניצחון בחודש מרץ, היה נדמה שראשון לציון מרימה ידיים במאבק העלייה לליגת העל. אלא שאז הגיע רצף של ארבעה ניצחונות ותיקו בחמישה משחקים, כשאחר מהם היה 0:1 על חדרה לפני שני מחזורים ולפתע הקבוצה של ניר ברקוביץ' מגיעה למחזור האחרון כשניצחון שלה ומעידה של חדרה תשלח אותה לליגת העל לראשונה מאז 2012. מכבי אחי נצרת ניצחה 0:2 במפגש הקודם בין השתיים ותשמח לעשות זאת שוב, אך היא פחות טובה מחוץ למגרשה, שם ניצחה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים. מאזן המפגשים בין הקבוצות נוטה לחלוטין לטובת אחי נצרת שלא הפסידה לראשון בליגה מאז מרץ 2011.

      משחקים נוספים:

      הפועל עפולה - הפועל קטמון (19:00)

      בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל תל אביב (19:00)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully