וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירת נכאים בבית"ר: "חדר ההלבשה מבואס, עונה כזו לא מסיימים ככה"

20.5.2018 / 16:36

בקבוצה מחכים שהעונה תסתיים, כאשר המועדון הגיע לשלב של קיפאון עד שטביב יחליט על המהלך הבא. שחקן: "חלק ממורמרים שעוזבים, חלק ממורמרים שלא יודעים אם ימשיכו". אוחנה מחפש פיתרונות

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים תערוך מחר (שני) את משחקה האחרון לעונת 2017/18 כשתארח את הפועל חיפה. כיאה לתקופה האחרונה, ואווירת הנכאים במועדון, אף שחקן או גורם לא הגיע לומר מילה והמועדון עבר לשלב של קיפאון עד אשר יחליט אלי טביב על הפעולות הבאות שלו. שחקן בקבוצה אמר היום: "עונה כזאת לא מסיימים ככה, כשחדר ההלבשה מבואס, חלק ממורמרים שעוזבים, חלק ממורמרים שלא יודעים אם יממשו את האופציות וחלק מתפללים שלא יממשו את האופציות". טביב בשלב זה הבהיר לאלי אוחנה כי הוא אינו מתכוון להשקיע כספים בקבוצה וכי היא תתנהל בהתאם להכנסותיה ואוחנה מחפש פתרונות.

עוד בנושא:

בסביבתו של אלי טביב מבקרים: "הוא מבזה את העסק שלו"
אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו נגד אלי טביב: "קיבלת בחינם, שחרר בחינם"

שחקני בית"ר ירושלים, עידן ורד. יוסי ציפקיס
אווירת נכאים שמשפיעה על השחקנים. עידן ורד עם מיקי סירושטיין/יוסי ציפקיס

הפיתרון של אוחנה יוכל לבוא רק דרך סיוע של ראש העיר ניר ברקת, אך גם סיוע כזה אינו פשוט. הבסיס לכל הסיוע הוא מכתב התנתקות רשמי של אלי טביב לשנה הקרובה וקביעת תג מחיר. ללא שני אלה ראש העיר לא יירתם למשימה. במידה שאכן טביב יפתיע ויספק מכתב ותג מחיר, בית"ר תעביר את השנה בתקציב מקוצץ מינוס 3-4 שחקנים בכירים. למעשה, גם במצב הנוכחי אין יותר מדי שינוי היות ובית"ר לא הגישה שום הצעה לאיתי שכטר, לא מימשה את האופציה על חן עזרא ומשדרת כי תשמח שעידן ורד ימשיך הלאה בכדי לחסוך את חוזהו כמו גם אריק סאבו.

מבחינה מקצועית, טביב יתנהל בשבועות הקרובים כרגיל וייתן הוראה לממש את האופציות על מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, אנתוני וארן, יקוב סילבסטר ומרסל הייסטר. הייסטר עצמו יטוס הביתה בהמשך השבוע כאשר הוא אומר לכולם כי אינו מעוניין לחזור לישראל. גם אנטואן קונטה שטס מוקדם הבהיר כי הוא מקווה שתימצא לו קבוצה בצרפת. בבית"ר הבהירו כי השניים הם תחת חוזה ויידרשו להגיע לפתיחת האימונים אלא אם יימכרו עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully