וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבתו של אלי טביב מבקרים: "הוא מבזה את העסק שלו"

18.5.2018 / 8:46

בעלי בית"ר ירושלים ממשיך לאיים כי לא ישקיע בקבוצה ורתח על כך שהתקיימה הפגנה ללא אישור ליד ביתו. בסביבתו אמרו: "שפעם אחת יסיים כמו גבר, שיזכרו משהו טוב ממנו". השחקנים מדברים על אווירה מדכדכת, אוחנה מתכוון להילחם

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, זעם אתמול (חמישי) על העובדה שאוהדים הגיעו למחות ליד ביתו בכפר שמריהו, וזאת למרות שההפגנה לא אושרה על ידי המשטרה. כ-100 אוהדים שהגיעו גידפו את הבעלים והבהירו כי בהפגנה הבאה כבר יחלו להגיע לחנויות של אשתו. גורמים שניסו לדבר עם האוהדים בימים האחרונים על מנת להנמיך את הלהבות ולנסות להידבר נתקלו בתשובה שלילית: "גם אם נרד ליגה או נלך לפירוק נתמודד עם זה, אנחנו את ההחלטה שלנו קיבלנו, טביב לא יהיה בבית"ר", הבהירו האוהדים.

עוד בנושא
אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו נגד אלי טביב: "קיבלת בחינם, שחרר בחינם"
בית"ר ירושלים: "טביב נמצא בשלב ה'תחזיקו אותי'". האופציות על וארן וסילבסטר ימומשו
ברקת יאמר לאוחנה: זו מלכודת. בן זקן, שלא תוכנן להמשיך, הודיע שהוא עוזב

שלטים בהפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים נגד אלי טביב. שלומי גבאי
ההפגנה נגד טביב/שלומי גבאי
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה ליד ביתו של אלי טביב. שלומי גבאי
מתכוונים להגביר את המחאה/שלומי גבאי

בכל הנוגע לשחקנים, טביב מתכוון לממש את כל האופציות על השחקנים שיוכל בעתיד למכור, כמו יקוב סילבסטר, אנתוני וארן, מרסל הייסטר ואופיר קריאף. במקביל הבהיר לסוכני שחקנים שיתחילו לבדוק אופציות עבור שחקניהם, כמו קרלוס קוויאר ואריק סאבו. גם בסביבתו של טביב לא מבינים מה הוא מנסה לעשות, כשאחד מהם אמר: "ברגע שטביב אמר שבית"ר יקרה ללבו ולא יפקיר אותה, צחקתי, הוא פשוט מבזה את העסק שלו ומוריד את המחיר. כל פעם מסיבת עיתונאים של 'תחזיקו אותי'. לחפש תירוצים כדי למכור שחקנים זה מביש, פשוט שייתן תג מחיר ויסיים פעם אחת בחיים שלו כמו גבר, שיזכרו משהו טוב ממנו".

מרבית האופציות של טביב הן עד ה-1 ביוני, כך שהקיפאון כרגע לא משמעותי עד לקראת סוף החודש פרט למינוי מאמן וסגירת מחנה אימונים. אוחנה לא ייפגש עם מאמנים עד אשר יבין מול איזה תקציב ואיזה סגל עומד לרשותו. לשחקנים נאמר כי היום הם יראו בחשבון הבנק שלהם את המשכורות והם ימתינו לכך: "אוי ואבוי אם נגיע לחג מבלי שנכנסו משכורות".

חלק מהשחקנים כבר מדברים על כך שישמחו שטביב לא יממש את האופציה עליהן בשל האווירה השלילית שנוצרה במועדון בשבועות האחרונים, כאשר שחקנים מובילים כמו איתי שכטר ועידן ורד היו ממורמרים ובדרך החוצה: "עד לפני חודשיים היה כאן מצוין, בכמה פעולות פשוט הרסו את חדר ההלבשה ואת החשק של השחקנים. צריך להיכנס לחדר ההלבשה ולשמוע שחקנים כדי להבין לאיזה מצב הגענו".

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב עם נציגו אלי אוחנה. ברני ארדוב
חוזר ודאות מכל הכיוונים. טביב ואוחנה/ברני ארדוב

אלי אוחנה לא אהב את הפרסומים אתמול על כל שיעזוב כדי לא להתבזות. אוחנה הבהיר לכך מי ששוחח איתו כי יילחם על בית"ר בכל כוחו ולא יפקיר אותה. אוחנה יצטרך להיפגש עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ולחפש מתווה מתאים. כל מתווה שלא יהיה יצטרך לכלול תג מחיר והתנתקות מוחלטת של טביב. גם בסביבתו של ראש העירייה אמרו אתמול: "אם לא ייווצר איזשהו מתווה שיאפשר להביא רוכש בעתיד אז כנראה שטביב לא רוצה למכור". מספר אנשי עסקים יצרו קשר עם אנשיו של ראש העירייה והתעניינו באפשרות לרכוש את הקבוצה אך גם להם נאמר שללא הבהרות ברורות מטביב לא ניתן יהיה להתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully