וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר המאסטרס ברומא

בפעם השמינית בקריירה שלו, הצליח השור ממאיורקה לזכות בתואר בבירת איטליה עם 1:6, 6:1, 3:6 מול סשה זברב במשחק שהופסק ל-50 דקות כשנדאל בפיגור במערכה השלישית

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
סניור רפא עם תואר ראשון ברומא מאז 2013/רויטרס

איזה גמר קיבלנו הערב (ראשון) בטורניר המאסטרס ברומא. סשה זברב, המדורג שלישי בעולם, הוביל 6:1, 1:6, 1:3 מול השני רפאל נדאל כשהתחיל לרדת גשם שעיכב את המשחק. בהתחלה זו הייתה רק הפסקה קצרה, נדאל הצליח לחזור ל-2:3, אבל אז התחזק הגשם ודחה את המשך המשחק ב-50 דקות. נדאל חזר כמו אריה, שבר ישר וזכה בשלושה משחקונים נוספים בדרך ל-6:1, 1:6, 3:6 ותואר המאסטרס ה-32 בקריירה המפוארת שלו. זה גם התואר השמיני שלו ברומא והראשון מאז 2013. הניצחון והזכייה בתואר הזה גם יחזירו את נדאל אל המקום הראשון בעולם, אותו איבד אחרי ההדחה ברבע הגמר במדריד על ידי דומיניק תים. גם זברב יכול להיות גאה בעצמו אחרי שנעל תקופת הכנה נהדרת לרולאן גארוס עם זכייה בטורניר מינכן, בטורניר המאסטרס במדריד, הגעה לחצי הגמר במונטה קרלו ולגמר ברומא.

טבלת הזכיות בתארי מאסטרס:
1. נדאל - 32
2. נובאק דג'וקוביץ' - 30
3. רוג'ר פדרר - 27
4. אנדרה אגאסי - 17
5. אנדי מארי - 14
6. פיט סמפראס - 11
7. תומאס מוסטר - 8
8. מייקל צ'אנג - 7

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
הפסקת הגשם גמרה אותו. זברב/רויטרס

מהלך המשחק

זברב פתח טוב והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון, אבל לאחר מכן נראה מותש לחלוטין. נדאל ניצל את זה עד תום כשהוא נראה רענן בהרבה וזכה בארבעה משחקונים ברציפות בדרך ל-1:4. במשחקון הבא זברב שוב נשבר וזה כבר 1:5, הגרמני עוד לא שמר על משחקון הגשות במשחק הזה. נדאל שמר על ההגשות שלו גם במשחקון הבא וסגר את המערכה עם 1:6 בתוך 33 דקות בלבד.

זברב הצליח למצוא איכשהו אנרגיות בתחילת המערכה השנייה ועלה כבר ל-0:3 כשהוא משיג שבירה אחת ושומר פעמיים על ההגשות שלו. במשחקון הבא זברב עלה כבר ל-40:15 על ההגשות של נדאל, שהצליח לחזור ולזכות בשלוש נקודות ברציפות, אבל למרות זאת זברב שבר עם בקהנד לאורך הקו, 0:4. זברב שמר על ההגשות ועלה ל-0:5. רק שלושה שחקנים בעבר הצליחו לרשום בייגל מול נדאל על חימר: פדרר בהמבורג 2007, גאודיו בבואנוס איירס 2005 וקוריה במונטה קרלו 2007. אז סתם הוצאנו את הנתונים כי נדאל שומר על ההגשות שלו ומצמק ל-1:5. נדאל זכה בשתי הנקודות הראשונות על ההגשה של זברב, שלא נבהל, לקח ארבע ברציפות וזכה במערכה עם 1:6. זו פעם ראשונה שנדאל מפסיד מערכה 6:1 על חימר מאז רולאן גארוס 2015, אז הפסיד ברבע הגמר 7:5, 6:3, 6:1 לנובאק דג'וקוביץ'.

המערכה השלישית נפתחה כמו שהשנייה נגמרה. זברב הציג טניס ברמה הכי גבוהה שיש, שבר במשחקון הראשון ושמר על ההגשות שלו כדי לעלות ל-0:2. במשחקון הבא הצליח רפא לעצור את הדימום, שמר על האפס וצימק ל-1:2. ב-2:3 לזכות זרבב החל לרדת גשם והטניסאים ירדו מהמגרש ל-50 דקות. ההפסקה כמובן פגעה במומנטום של הגרמני, שנשבר מיידית וזה 3:3. נדאל שמר על ההגשות שלו ועלה ל-3:4 ואז הוסיף שבירה מול זברב העצבני, שנראה חסר סבלנות וכמי שרוחו נשברה אחרי הפסקת הגשם. נדאל שמר על ההגשות שלו גם במשחקון האחרון וסגר משחק עם 3:6 במערכה השלישית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
כמה שהוא יקלל את הגשם עכשיו. זברב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully