וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה: מריו באלוטלי זומן לסגל לראשונה מאז מונדיאל 2014

רוברטו מאנצ'יני פרסם את הסגל הראשון שלו לקראת טורניר הידידות בשוויץ, בו יפגוש את איחוד האמירויות, צרפת והולנד. זימוני בכורה לאמרסון, באזלי, מנדרגורה, ברארדי וקלאדרה

מריו באלוטלי שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
ברוכים השבים. באלוטלי/GettyImages

הסגלים למונדיאל מתפרסמים בימים האחרונים, והערב (שבת) פרסמה נבחרת איטליה את הסגל שלה - לא לגביע העולמי, כמובן, אליו לא הצליחה להעפיל, כי אם לטורניר הידידות ב-28 במאי בשוויץ, ובו יפגשו את איחוד האמירויות, צרפת והולנד.

מדובר בסגל הראשון אותו פרסם רוברטו מאנצ'יני מאז מונה לתפקיד, והחדשות הגדולות מגיעות מכיוונו של מריו באלוטלי, שילבש את המדים הלאומיים לראשונה מאז מונדיאל 2014. המגן השמאלי של צ'לסי אמרסון זכה לזימון בכורה, דניאלה באזלי, רולנדו מנדרגורה, דומניקו ברארדי ומתיה קלדארה.

הסגל המלא: ג'אנלואיג'י דונאדרומה, מתיה פרין, סלבטורה סיריגו, לאונרדו בונוצ'י, מתיה קלדרה, דומניקו קרישיטו, דנילו ד'אמברוזיו, מתיה דה שיליו, אמרסון, אלסיו רומאניולי, דניאלה רוגאני, דוידה זפאקוסטה, דניאלה באזלי, ג'אקומו בונבאבנטורה, בריאן קריסטנטה, אלסנדרו פלורנצי, ז'ורז'יניו, רולנדו מנדרגורה, קלאודיו מרקיזיו, לורנצו פלגריני, מריו באלוטלי, אנדראה בלוטי, דומניקו ברארדי, פדריקו ברנדסקי, פדריקו קייזה, צ'ירו אימובילה, לורנצו אינסינייה, מתאו פוליטנו, סימונה ורדי, סימונה זאזה.

עוד בנושא:

הגיבור הנצחי: הפרידה המרגשת של ג'אנלואיג'י בופון מיובנטוס
ראשון באיטליה: אינטר זקוקה לנס מול לאציו, ערב של הכרעות בתחתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully