וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה: כריס פרום ניצח קטע לראשונה בקריירה

אלוף הטור דה פראנס סיים ראשון את 186 הק"מ בקטע ה-14 שכלל טיפוס להר זונקולאן ובכך הפך לבריטי השלישי שמשיג ניצחונות בכל הגרנד טורים. סיימון ייטס הגדיל את יתרונו בדירוג הכללי

כריס פרום רוכב אופניים בריטי. רויטרס
ניצח בהרים. כריס פרום/רויטרס

כריס פרום הגיע בשעה טובה לג'ירו ד'איטליה. אלוף הטור דה פראנס, שמתמודד עם חשדות בנוגע לשימוש בחומרים אסורים ושמע רבים מהקולגות שלו מביעים את אי שביעות רצונם מכך שהוא משתתף בתחרות, ניצח הערב (שבת) בקטע ה-14 של ג'ירו 2018 ולמעשה חגג ניצחון ראשון בקריירה במרוץ הזה.

הרוכב הבריטי של קבוצת סקיי לא היה בעניינים בשבועיים הראשונים, אבל בקטע הטיפוס המרכזי בג'ירו, 186 ק"מ מסאן ויטו אל טליאמנטו ועד להר זונקולאן, הוא פרץ בדקות הסיום ועם פער של 21 שניות בשלושת הק"מ האחרונים לא הביט לאחור. בכך הפך פרום לרוכב הבריטי הרביעי בהיסטוריה שמשיג ניצחון בקטע בכל אחד משלושת הגרנד טורים (טור דה פראנס, וואלטה וג'ירו) אחרי רוברט מילאר, דויד מילאר ומארק קאבנדיש.

סיימון ייטס, המחזיק בחולצה הוורודה, סיים שני ובפיגור שש שניות מהמנצח, כשמי שהגיע שלישי הוא האיטלקי דומניקו פוצוביבו, שהתקדם גם למקום השלישי בדירוג הכללי. טום דומולן סיים חמישי, אך 31 שניות אחרי ייטס וכעת הפער ביניהם במאבק על החולצה הוורודה עומד כבר על 1:24 דקות. פרום קפץ עד למקום החמישי ורחוק 3:10 דקות מייטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully