וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס לניימאר: "תישאר בקבוצה או שלא תשחק כדורגל בעונה הבאה"

בקטאר מדווחים שאלופת צרפת לא תשחרר את כוכבה לריאל מדריד תמורת שום סכום. כמו כן נטען שבפגישה עם אל חלאיפי הברזילאי ביקש להחליף את אונאי אמרי והתלונן על היחסים שלו עם קבאני

רויטרס

זה לא סוד שניימאר לא ממש מרוצה מההתאקלמות שלו בפריס סן ז'רמן. הברזילאי מתרכז במאבק שלו להיות כשיר למונדיאל שיחל בעוד פחות מחודש, אך מאחורי הקלעים אביו מנסה, כך על פי הדיווחים, לדחוף למעבר שלו לריאל מדריד בעונה הבאה. אולם, היום (שבת) מתפרסמים דיווחים לפיהם פריס מתכוונת ללכת עד הסוף במאמציה להשאיר את הכוכב שלה בעונה הבאה. על פי הדיווח בקטאר, פריס הבהירה לניימאר שאין שום סיכוי שהיא תאפשר לו לעזוב לריאל מדריד בקיץ והבהירה לו שיש לו שתי אופציות: להמשיך בפריס או לא לשחק כדורגל בכלל בעונה הבאה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
תודו שהוא לא נראה מאושר במיוחד. ניימאר/רויטרס

על פי דיווחים בפריס, במועדון נחושים להשאיר את הכוכב שלהם ולא מתכוונים להתפשר בנושא, בדיוק כפי שעשוי עם מרקו וראטי שהיה מחוזר על ידי ברצלונה בקיץ הקודם. כזכור, רק במרץ נאסר אל חלאיפי הבעלים בעצמו טס לברזיל יחד עם אנטרו אנריקה המנהל המקצועי ונפגש עם הברזילאי כדי לבדוק כיצד ניתן להשביע את רצונו של השחקן. מקורבים לניימאר מספרים שאחת הדרישות של הכוכב היתה להחליף את אונאי אמרי.

לפי הדיווח ניימאר ביקר את הטקטיקה של המאמן הספרדי והעובדה שהוא סירב לאפשר לו לדלג על משחקים מסויימים. אמרי, שאכן הוחלף על ידי תומאס טוכל, סיפר שאחת המטרות העיקריות שלו במועדון היתה לשמח את ניימאר, מה שלא ממש קרה. בשיחה הוזכרה גם המתיחות בין ניימאר לאדינסון קבאני הכוכב האורוגוואי שהתעמת עמו בתחילת העונה על רקע בעיטות הפנדלים של הקבוצה.

אחרי שנרכש תמורת סכום צנוע של 222 מיליון יורו מברצלונה בקיץ הקודם, ניימאר חתם על חוזה עתק לחמש שנים במועדון הצרפתי, כשעל פי ההערכות הוא צפוי להרוויח כ-300 מיליון יורו בתקופה הזו. לשחקן אין סעיף שחרור בחוזהו, כך שקבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך לא רק לשלם הרבה מאוד כסף, אלא גם לקבל את הסכמתו של הבעלים הקטארי, דבר שלא הולך לקרות. האם בכך תמה סאגת ניימאר, שינסה להוליך את פריס סוף סוף לזכייה בליגת האלופות בעונה הבאה? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully