וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות לשחקנים: "לא תהיו זכאים לקבל שכר"

18.5.2018 / 23:09

קבוצות ליגת העל העבירו מכתב לשחקנים הישראלים לפיו הם מתבקשים להודיע מיידית האם הם ישביתו את המחזור ה-33. אם לא מתחייבים להופיע למשחקים, הם מתבקשים לא להופיע גם לאימונים. מוקדם יותר שלח פרנקל מכתב לניר אלון: "מדובר בשביתה שספק אם היא חוקית"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של חולון מול בני הרצליה

קבוצות ליגת העל העבירו הערב (שישי) מכתבים לשחקנים הישראלים בו הם נדרשים להודיע האם הם מתכוונים להשבית את מחזור הליגה המתוכנן ליום שני, או להופיע. אם השחקנים לא יתחייבו להופיע, הקבוצות הודיעו להם כי לא יתייצבו לאימונים וכי לא יקבלו את שכרם. מטרת המכתב היא למנוע דרישה עתידית של השחקנים לקבל שכר על אימונים למרות שלא מתייצבים לאימונים.

שחקני ליגת העל בכדורסל אחרי הפגישה איגוד השחקנים. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
שחקני ליגת העל בכדורסל אחרי הפגישה איגוד השחקנים/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

"חשוב שתדע, כי הבחירה להשתתף בשביתה או בעיצומים היא בחירה אישית של כל שחקן. הנך רשאי להחליט להמשיך לבצע את העבודה באופן סדיר, כרגיל". נכתב בהודעת הקבוצות לשחקנים, "על מנת שנוכל להערך כראוי למשחק הקרוב ולדעת אם ניתן לקיימו, הנך נדרש להודיע לנו בכתב, עוד היום, אם בכוונתך להתייצב ממחר לעבודה, ולבצעה באופן מלא. במידע שתודיע שאין בכוונתך לעשות כן, או במידה ולא תודיע דבר עד סוף היום, אנו מודיעים לך כעת, כי הקבוצה תאמץ את החלטתך לשביתה, ותוותר על עבודתך, כך שבמקרה כאמור הנך נדרש שלא להתייצב לאימנים ולמשחקים כלל. התאם ועל פי חוות דעת משפטית שקיבלנו, לא תהיה זכאי לקבל שכר".

המכתב שהוציאו השחקנים לקבוצות הגיע אחרי מכתב ששלח יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל ליו"ר ארגון השחקנים ניר אלון בעקבות ההכרזה על השביתה: "קיבלתי בצער את הודעת ארגון השחקנים לפתוח בשביתה. מדובר בשביתה שספק אם היא חוקית. העיתוי חסר תום לב ומהווה "יריקה בפרצוף" של אוהדי הכדורסל ואוהדי הענף באשר הם. השביתה, אם תצא לפועל, תגרום נזקים חמורים לאוהדים (כולל בעלי מינויים), לליגה, לקבוצות, לצדדים שלישיים וגם לשחקנים. המנהלת והקבוצות יבחנו את צעדיהם לאחר שיגבשו את נזקיהן כתוצאה מהשביתה. המנהלת קוראת לארגון השחקנים ולהסתדרות לגלות אחריות, לחזור לשולחן ההידברות ללא תנאים מקדימית ולהודיע מיד כי הם מסירים את איום השביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully