וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע שמרה על הביתיות ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

אחרי שגנבה את הביתיות, הקבוצה של יניב בורגר חזרה הביתה וניצחה 83:87 את מכבי קרית גת, והיא רחוקה ניצחון בודד מעלייה לליגת העל. אנתוני פישר קלע 28 נקודות, כולל 7 מ-9 לשלוש

יניב בורגר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
קרוב לליגת העל. יניב בורגר/לירון מולדובן

הפועל באר שבע עלתה היום (שישי) ליתרון של 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל, אחרי שגברה 83:87 על מכבי קרית גת. במשחק הראשון בסדרה הצליחו האדומים לגנוב את הביתיות מהקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, ולעיני צופים רבים שהגיעו לצפות במשחק שנערך ב"קונכייה" הצליחו לשמור על הביתיות ולשים עצמם במרחק ניצחון בודד מעלייה לליגת העל.

כמו במשחק הקודם, גם הפעם קיבלנו סיומת דרמטית. החבורה של יניב בורגר עלתה לרבע האחרון עם יתרון מבטיח של תשע הפרש, אך האורחים לא ויתרו על המשחק ושתי שלשות רצופות של קדריק מייז קבעו מהפך והעלו את קרית גת ל-72:77. אלא שמאותו רגע השחקנים של רועי חגאי הפסיקו לייצר נקודות ואפשרו לבאר שבע להשיב לעצמה את ההובלה ולנצח.

אנתוני פישר הוליך את קלעי המנצחת עם 28 נקודות והיה פשוט לוהט מחוץ לקשת (7 מ-9). גם טוני יאנגר (19 נקודות), סטורם וורן (16) ואנדל קומברבאץ' (14) היו טובים, בעוד שאר שחקני הקבוצה יחד תרמו 10 נקודות בלבד. מייז קלע 17 לקרית גת, שקיבלה משחק מאכזב מרוברט רוטבארט (רק שמונה נקודות וחמישה ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully