וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר רומא, ישחק מול רפאל נדאל

הסרבי ניצח 6:2, 1:6, 3:6 את קיי נישיקורי בקרב ענק וישחק בפעם ה-51 בקריירה שלו נגד השור ממאיורקה שניצח 6:4, 1:6, 2:6 את פוניני. זברב ניצח את גופן ויפגוש את צ'יליץ' בחצי השני. נשים: ניצחון ענק לשראפובה, גם סביטולינה בחצי

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
שמר על קור רוח. רפאל נדאל/רויטרס

טורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000 נכנס היום (שישי) לישורת האחרונה שלו. רפאל נדאל לא ליקק דבש מול פאביו פוניני, אך הצליח להיחלץ מפיגור במערכות והשאיר את עצמו במירוץ לזכייה שמינית בקריירה בבירת איטליה, עם 6:4, 1:6, 2:6. הספרדי המדורג ראשון בטורניר שמט יתרון 1:4 במערכה הראשונה וראה את הטניסאי המקומי לוקח חמישה משחקוני רצופים ועולה ליתרון, אבל שמר על קור רוח וניצח בשתי המערכות הבאות די בקלות.

בסיבוב הבא מחכה לו יריב שפגש כבר 50 פעמים בעבר והפסיד לו ב-26 מקרים. נובאק דג'וקוביץ' רשם ככל הנראה את המשחק הטוב ביותר שלו השנה וללא ספק אחד מהמשחקים הטובים ביותר שבכלל שוחקו ב-2018. הסרבי, המדורג 18 בעולם, הצליח לחזור מפיגור מערכה ל-6:2, 1:6, 3:6 מול קיי נישיקורי במשחק שארך שעתיים ועוד 23 דקות וסיפק המון עליות וירידות, כולל מערכה שלישית יוצאת מן הכלל. לנישיקורי, המדורג 24, הייתה אפשרות שבירה ב-2:3 לזכותו, הוא לא הצליח לנצל אותה, נשבר במשחקון הבא, לא הצליח להשיב שבירה למרות נקודת שבירה ונשבר שוב בדרך ל-3:6 במערכה המכריעה. איזה משחק ענק.

מארין צ'יליץ' הקרואטי, המדורג חמישי בעולם, הצליח לעלות בפעם הראשונה בקריירה שלו לחצי גמר בטורניר מאסטרס שנערך על חימר. הטניסאי בן ה-29 עשה את זה עם 3:6, 3:6 מרשים מאוד מול פאבלו קרניו בוסטה הספרדי (11) אחרי שעה ושש דקות בלבד. צ'יליץ' יפגור בשלב הבא את סשה זברב. הגרמני המדורג שלישי עבד קשה אבל ניצח את דויד גופן 4:6, 6:3, 3:6 במשחק שארך שעה ו-47 דקות. זה היה ניצחונו ה-12 ברציפות של זברב, שעשוי לפגוש את נדאל בגמר שצפוי להיות מרתק.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
כיף לראות אותו בטירוף הזה. דג'וקוביץ'/GettyImages

אצל הנשים, אלופת השנה שעברה אלינה סביטולינה (4 בטורניר) עשתה צעד נוסף לעבר שמירה על התואר עם 4:6, 4:6 על אנג'ליק קרבר (11) תוך כשעה וחצי. הרוסייה חזרה מ-4:2 במערכה הראשונה ושברה את שלושת משחקיה ההגשה הראשונים של קרבר בשנייה, בדרך למפגש עם המנצחת בין קרוליין ווזניאקי לאנט קונטווייט.

במשחק המטורף של היום מריה שראפובה (40 בעולם) גברה 7:6 (6), 4:6, 5:7 על ילנה אוסטפנקו הלטבית (5 בטורניר) ועלתה לחצי גמר גדול ראשון מאז שנת 2015 במשחק של כמעט שלוש וחצי שעות. במשחקון הראשון הלטבית כבר הוליכה 2:5, אבל שראפובה חזרה למשחק והפסידה רק בשובר שוויון. השני היה צמוד והרוסייה הצליחה להשיג בו ניצחון, ובשלישי שוב נרשמה דרמה גדולה בסופה שראפובה השיגה ניצחון ראשון על שחקנית טופ 10 השנה. בנקודות, אגב, שראפובה ניצחה 126:128. היא תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין סימונה האלפ לקרוליין גרסיה.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully