וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין קלויברט תוקף ועוזב את אייאקס: "הציעו אותי לטוטנהאם מאחורי הגב"

החלוץ בן ה-19, שעל פי הדיווחים מבוקש גם ביונייטד, יוצא נגד קבוצתו ומבקר את ההנהלה: "לא אחדש את החוזה, יותר מדי דברים קרו. האווירה דועכת, המאמנים פה לא מקבלים צ'אנס"

ג'סטין קלויברט, אייאקס. GettyImages
הילדים של היום. קלייברט/GettyImages

שחקן אייאקס ג'סטין קלייברט תקף בפומבי את המועדון, וטען שקבוצתו מנסה למכור אותו ללא ידיעתו ושהוא לא מתכוון לחתום על חוזה חדש. הכדורגלן הכישרוני בן ה-19 מעורר עניין בכדורגל האירופאי, אחרי שבעונה שעברה כבש 10 שערי ליגה בהולנד ב-27 משחקים, ועל פי הדיווחים גם מנצ'סטר יונייטד הביעה עניין בשחקן, בנו של כדורגלן העבר פטריק קלייברט. ייתכן שזה מה שמאפשר לו לצאת בפומבי ככה נגד קבוצתו.

"אני לא אחדש את החוזה של באייאקס, יותר מדי דברים קרו", הודה קלייברט, "האווירה הדועכת, חוסר הביטחון, הניסיון למכור אותי לטוטנהאם בלי שידעתי. שמעתי על זה רק ברגע האחרון. זה לא אומר כלום על אייאקס, אלא על האנשים שבמועדון. הם עושים מה שהם רוצים. אני שוב מקבל את התחושה הזאת, הם עושים מה שהם רוצים".

כמו כן החלוץ הצעיר ביקר את התנהלות ההנהלה בצד המקצועי. "אייאקס מחליפה מאמנים בקלות מדי, הם לא באמת מקבלים צ'אנס", אמר, "אפשר היה להבחין שהמאמן שלנו לא מרגיש נוח. ראו את זה גם עם המאמן הקודם. זה מה מה שמורגש. רואים איך המאמנים מתנהגים. איך הם מתבטאים, אפילו בתקשורת. זה מרגיש לא יציב. הקבוצה הייתה קרובה מאוד בתחילת העונה. זה כבר לא ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully