וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי ביטון ניסה להרגיע את איתי שגב, נבן ספאחיה: "לא ראיתי את התגובה שלו"

17.5.2018 / 23:23

הקפטן לשעבר הוחלף על ידי המאמן, ירד לחדר ההלבשה ונראה דומע כששב ממנו. ספאחיה: "אם הוא הגיב אז זה לא ראוי, המאמן הוא שמחליט". פארגו: "אני לא הגו-טו-גאי, רק מנסה לעזור"

one

מכבי תל אביב נזקקה לדרמה גדולה כדי לנצח הערב (חמישי) 95:98 את עירוני נס ציונה. למורת רוחה, מה שכנראה יזכרו מהמשחק זה את איתי שגב, שירד ברבע השלישי לספסל, הביע תסכול רב, מיהר לחדרי ההלבשה ושב מהם רק אחרי דקות ארוכות. מנהל הקבוצה עמי ביטון ניסה להרגיע, אך לשווא. במהלך פסק זמן, ארבע דקות לסיום, נותר שגב רחוק מהתדרוך של נבן ספאחיה, ופניו הסגירו את תחושותיו.

"לא ראיתי את התגובה שלו", אמר ספאחיה. "אם הוא הגיב אז אז לא לעניין, המאמן הוא שמחליט". על המשחק עצמו, ובפרט על ג'רמי פארגו שהצטיין, אמר המאמן: "היה חשוב לנו להוסיף רכז לסגל, דיברתי על זה הרבה זמן. מה שפארגו עשה היום ברבע האחרון היה נהדר, מגיע לו קרדיט. אנחנו קבוצה עם סגל טוב והרבה כישרון, מניעים את הכדור בסבלנות, אך במצבים כאלה אין לי בעיה שייקח אחריות. אנחנו לא יציבים, קשה לי להבין למה אנחנו פותחים משחקים כל כך לאט, אבל בסופו של דבר הצלחנו לנצח. יש הרבה דברים לשפר אבל אני מרוצה מהגישה של השחקנים, שלא ויתרו".

ג'רמי פארגו עצמו, שקלע 20 מ-26 הנקודות שלו ברבע האחרון, סיכם: "אפילו לא ידעתי כמה קלעתי ברבע האחרון. לפני שמברכים אותי, בואו נחכה למשחק הבא. לא למהר להתלהב. אני עדיין מנסה למצוא את המקום שלי בקבוצה, אני לא הגו-טו-גאי, רק מנסה לעזור. אני מסכים שאנחנו עושים לעצמנו חיים קשים, מקווה שנשתפר ונגיע מוכנים לפלייאוף".

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב עם עמי ביטון. ברני ארדוב
הרבה אמוציות. שגב עם ביטון/ברני ארדוב
איתי שגב שחקן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה. ברני ארדוב
לא ראוי? ספאחיה עם שגב/ברני ארדוב

המאמן המפסיד נדב זילברשטיין סיכם: "כבר דיברנו על העליות והמורדות שלנו במהלך משחקים. היינו די קצרים היום. בחמש הדקות האחרונות היו לנו מצבים טובים, זריקות טובות שלא נכנסו. הסיפור הוא מה שפארגו עשה בדקות הסיום. הוא שחקן עם יכולות אישיות מדהימות, היינו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בלמנוע ממנו את הכדור. חבל. לא מנחם אותי לדעת שנתנו פייט. בהרבה דקות שיחקנו ממושמע ושלטנו בקצב, נגד מכבי צריך לעשות את זה יותר מ-30 דקות כדי לנצח".

שותף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully