וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה: סם בנט ניצח בקטע ה-12, סיימון ייטס שמר על יתרונו

רוכב האופניים האירי השיג ניצחון שני בג'ירו 2018, אחרי 4:49:34 שעות רכיבה של 214 ק"מ מאוזימו לאימולה בצפון איטליה. גיא שגיב סיים במקום ה-161, סונדרה הולסט אנגר מקבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית מחזיק בחולצה הצהובה של טור נורבגיה

גיא שגיב רוכב קבוצת סייקלינג אקדמי, ג'ירו ד'איטליה 2018. סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
גיא שגיב/אתר רשמי, סייקלינג אקדמי

סם בנט ניצח הערב (חמישי) בקטע ה-12 של ג'ירו ד'איטליה 2018. רוכב האופניים האירי, שניצח גם בקטע השביעי לפני שישה ימים, חצה ראשון את קו הסיום באימולה שבצפון איטליה, אחרי 4:49:34 שעות ברכיבה של 214 ק"מ מאוזימו.

כבר אחרי ארבעה ק"מ נרשמה בריחה של חמישה רוכבים בראשותו של מרקו פראפורטי האיטלקי, אבל הם נתפסו ב-30 הק"מ האחרונים, לאחר שהגשם נרגע, ולקראת הסיום ההובלה התחלפה. קרלוס בטאנקור הקולומביאני הוביל, אך בנט מקבוצת בורה-האנסגרו הגיע מאחור ודהר לניצחון שגם היה שווה לו 50 נקודות ושיפור במאבק עם אליה ויויאני על החולצה המנוקדת. דני ואן פופל ההולנדי סיים שני וניקולה בוניפאציו שלישי.

סיימון ייטס, מוביל דירוג הרוכבים והמחזיק בחולצה הוורודה, שמר על יתרון 47 השניות שלו על פני האלוף המכהן טום דומולן ועל יתרון של 1:04 דקות על פני טיבו פינו הצרפתי.

הישראלי גיא שגיב הגיע 14:17 דקות אחרי החבורה המובילה, במקום ה-161 בקטע ה-12. סך הכול מדורג שגיב במקום ה-156 מתוך 168 רוכבים שנותרו בג'ירו.

סונדרה הולסט אנגר, הספרינטר הנורבגי של קבוצת סייקלינג אקדמי. אתר רשמי
סונדרה הולסט אנגר/אתר רשמי

בינתיים בגזרה אחרת: סונדרה הולסט אנגר, הספרינט הנורבגי של קבוצת סייקלינג אקדמי מחזיק עתה בחולצה הצהובה של טור נורבגיה לאחר שסיים היום במקום השני בפעם השניה ברציפות. סייקלינג אקדמי מובילה את טור נורבגיה לאחר הקטע השני, בהרכב בו נוטל חלק גם הישראלי עומר גולדשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully