וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגרמניה: באיירן מינכן רוצה להשלים את הדאבל ה-12 שלה

הבווארים ישחקו מול איינטרכט פרנקפורט בגמר הגביע בברלין (שבת, 21:00, ספורט 2). אריאן רובן האריך רשמית את החוזה: "כאב לי להיפצע, הייתי שמח להתחיל כבר עכשיו את העונה הבאה"

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רוצה דאבל. ריברי/רויטרס

באיירן מינכן בפעם ה-19 או איינטרכט פרנקפורט בפעם החמישית והראשונה מאז 1988? מי תניף את הגביע הגרמני בשבת (21:00, ספורט 2)? הקבוצה של יופ היינקס כמובן מגיעה כפייבוריטית ברורה אחרי שזכתה באליפות כבר מזמן והודחה בצורה אכזרית בחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. פרט לפרנקפורט, היא כמובן תפגוש גם את ניקו קובאץ', שייאמן אותה בעונה הבאה.

באיירן מינכן חולמת על השלמת דאבל מספר 12 בתולדותיה, בעוד הנשרים חולמים על תואר ראשון מאז 1988, שהיה גם הגביע האחרון, אחרי שבשנה שעברה הפסידו בגמר לבורוסיה דורטמונד. אם פרנקפורט תנצח, זו תהיה הפעם הראשונה וגם האחרונה העונה שבאיירן מינכן מפסידה פעמיים ברציפות במסגרת מקומית אחרי שנעלה את הליגה עם תבוסת 4:1 ביתית נגד שטוטגרט. עבור הקבוצה (הנוכחית) של קובאץ' מדובר גם במאבק על הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. אם היא תנצח, היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל אם תפסיד מי שתלך לליגה האירופית תהיה שטוטגרט. באיירן, בכל מקרה, תשחק כמובן בליגת האלופות בעונה הבאה.

מאמן איינטרכט פרנקפורט ניקו קובאץ'. GettyImages
יפגוש את הקבוצה הבאה שלו בקרב על תואר. קובאץ'/GettyImages

לשתי הקבוצות יש מאזן רע מאוד במשחקי גביע שנגררו להארכה. באיירן מינכן ניצחה רק חמש פעמים ב-12 המשחקים האחרונים שהלכו להארכה, בעוד פרנקפורט הודחה ב-13 מ-14 המקרים בהם משחק שלה נגרר להארכה. הפעם האחרונה בה היא הצליחה לנצח במשחק שהלך להארכה בגביע הייתה אי שם בגמר הגביע ב-1974. הפעם האחרונה שבאיירן מינכן הפסידה בגמר הגביע כאלופה הייתה ב-1999 ומאז היא זכתה בתשעה גביעים והפסידה פעם אחת בגמר (2012). באיירן מינכן ניצחה ב-18 מ-21 משחקי גמר הגביע אליהם הגיעה.

בתוך כך חתם היום אריאן רובן על הארכת החוזה שלו בעונה נוספת באופן רשמי. "הייתי שמח להתחיל כבר עכשיו בעונה החדשה אם להיות כן. זה כאב, כאב מאוד וממשיך לכאוב עכשיו, זה שנפצעתי במשחק הראשון בחצי גמר האלופות ופספסתי את המשחק השני. גם בעונה הבאה אתן הכול כדי שתהיה לנו עונה טובה ואני מקווה להיות חלק חשוב מהקבוצה". הצוות במתחם האימונים של באיירן מינכן העניק משמר כבוד למאמן יופ היינקס בן ה-73, שגמר הגביע יהיה המשחק האחרון בקריירה המפוארת שלו כמאמן. ארתורו וידאל וג'רום בואטנג כמובן ייעדר מהמשחק, יוזואה קימיש ואריאן רובן לא התאמנו עם הקבוצה אלא במתחם אימונים סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully