וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסקביצ'יוס: "אם אתה נגד אוברדוביץ' בחצי הגמר, סימן שהצלחת"

מאמן ז'לגיריס מתכונן למפגש עם מאמנו לשעבר ועם פנרבחצ'ה בפיינל פור (ו', 19:00, ספורט 5). הסרבי: "מיוחד להיות בבלגרד". רודריגס, שיפגוש עם צסק"א את האקסית ריאל (22:00): "מיוחד"

מאמן ז'לגיריס שרונאס יאסקביצ'יוס. GettyImages
שאראס מגיע למלון בבלגרד/GettyImages

אחרי עונה מרתקת ואיכותית, מחר (שישי, שידור בספורט 5 ו-HD) ייפתח אירוע השיא של היורוליג - הפיינל פור בבלגרד. ז'ליקו אוברדוביץ' חזר למולדתו ולעיר שהוא מכיר כל כך טוב, ובמשחק הראשון הוא יפגוש את שחקנו לשעבר שרונאס יאסקביצי'וס, כאשר האלופה המכהנת פנרבחצ'ה תנסה לגבור על ז'לגיריס המפתיעה (19:00). המשחק המרכזי יפגיש את היריבות הוותיקות צסק"א מוסקבה וריאל מדריד (22:00), בקרב על הכרטיס השני לגמר שייערך ביום ראשון.

שרונאס יאסיקביצ'יוס במדי פנאתינייקוס עם ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
יאסקביצי'וס ואוברדוביץ' ב-2009/GettyImages

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס

המפגש על הקווים בין אוברדוביץ' (תשע אליפויות אירופה כמאמן) לשאראס (ארבע אליפויות אירופה כשחקן), שזכו יחד ביורוליג ב-2009 עם פנאתינייקוס, יעמוד במוקד המשחק לפחות עד שייצא לדרך. על הפרקט, אלופת אירופה תנסה להפוך לראשונה מאז אולימפיאקוס ב-2012 (ו-2013) שעושה ריפיט במפעל. זו ממש לא צפויה להיות משימה פשוטה מול הליטאים, שהרשימו לאורך העונה כולה ובעיקר כאשר הדיחו את אולימפיאקוס ללא יתרון ביתיות ברבע הגמר. בניגוד לפנר המנוסה, ז'לגיריס הגיעה למעמד הפיינל פור לראשונה מאז 1999 (אז גם זכתה) ונחשבת לאנדרדוג ברור.

"אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד מול האלופה המכהנת, אבל אנחנו מוכנים ורוצים לשחק כדורסל טוב", אמר אקס מכבי תל אביב, "אם אתה פוגש את אוברדוביץ' בחצי הגמר, סימן שהצלחת בגדול. אני בטוח שפנר תשחק טוב מאוב. אחת הנקודות החשובות לדעתי במשחק תהיה הגישה שלנו כקבוצה. אנחנו רוצים להפתיע את פנרבחצ'ה".

שועל הקרבות אוברדוביץ' אמר: "מיוחד מאוד עבורי להיות בבלגרד. חבל שאהיה פה רק חמישה ימים, אבל אני שמח על ההזדמנות להגיע לכאן. אני יודע כמה קשה בפיינל פור וגם קשה יהיה מול שאראס. אני לא חושב על התארים שלקחתי, רק על המשחק הזה ועל ז'לגיריס. תהיה אווירה מדהימה".

פאוליוס ינאקונאס על הזכייה של ז'לגריריס ב-1999: "היו חגיגות גדולות, זה היה גדול עבור קובנה, המועדון וליטא. כולם היו מאושרים. הם לא ציפו לזכות באותה שנה אבל עשו את זה ונתנו לנו דוגמא למה צריך לעשות. אנחנו מנסים ללכת באותו הקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קפטנים יורוליג פיינל פור בלגרד. GettyImages
הקפטנים בתמונה המסורתית עם הגביע/GettyImages

צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד

שתיים מענקיות היבשת תפגשנה לשחזור המשחק על המקום השלישי מהעונה שעברה (הרוסים) ניצחו, בתקווה להימנע מגורל דומה העונה ולהעפיל הפעם לגמר. במוקד המפגש יעמוד שניים מהשחקנים הטובים ביבשת בשנים האחרונות - סרחיו רודריגס שאחרי עונה ב-NBA הגיע לצסק"א ויפגוש את האקסית, וסרחיו יול ששב לאחרונה אחרי שמונה חודשי פציעה ויעמוד לרשות הבלאנקוס ברגע השיא. במהלך העונה כל קבוצה ניצחה פעם אחת וקשה מאוד להצביע על פייבוריטית ברורה לניצחון. לאו ואסטרמן פצוע וייעדר. צסק"א רוצה לזכות בפעם השמינית בתולדותיה, בכך תשתתווה לשיאנית הזכיות - ריאל שזכתה תשע פעמים.

סרחיו רודריגס: "יהיה משחק מיוחד, תמיד מיוחד מול קבוצה לשעבר, אבל אני צריך להישאר ממוקד במשימה. זה נהדר לחזור לאירופה אחרי עונה בפילדלפיה ומיד לקבל הזדמנות להיות בפיינל פור עם קבוצה חדשה".

לוקה דונצ'יץ': "אני לא יודע אם אלה יהיו שני המשחקים האחרונים שלי ביורוליג. אחליט לגבי זה כשהעונה תסתיים. למדתי לקח בפיינל פור בעונה שעברה, כולנו למדנו. אני חושב שהשתפרנו. יהיה מדהים לזכות עם הקבוצה אחרי שזכיתי באליפות עם סלובניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully