וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון השוותה ל-1:1 את הסדרה מול גולדן סטייט בגמר המערב

הרוקטס היו גדולים על האלופה המכהנת ושייטו לניצחון קליל 105:127. ג'יימס הארדן ואריק גורדון כיכבו עם 27 נקודות כ"א. 38 של קווין דוראנט לא הספיקו לגולדן סטייט. משחק חלש לקרי ותומפסון

ג'יימס הארדן, שחקן יוסטון רוקטס. AP
חזר לסדרה בענק. הארדן/AP

יוסטון - גולדן סטייט 105:127 (יוסטון משווה ל-1:1 את גמר המערב)

המספר הנוסף: השחקנים המשלימים של יוסטון, אריק גורדון, פי ג'יי טאקר, וטרבור אריזה תרמו יחד 68 נקודות ב-12 מ-18 לשלוש.

יוסטון חזרה לפנות בוקר (חמישי) בגדול לסדרת גמר המערב. זאת לאחר שהביסה ללא תנאי 105:127 את גולדן סטייט והשוותה את הסדרה ל-1:1. לאחר המפלה במשחק הראשון ג'יימס הארדן הרים ראש, הראה שאין לו כל כוונה להיכנע להגמוניה של גולדן סטייט והוביל את קבוצתו לניצחון מרשים. גולדן סטייט מנגד הראתה הערב הזה לפחות סף שבירה נמוך למדי ולא הצליחה לחזור מפיגור אליו נקלעה בשלבים המוקדמים של המשחק.

האלופה המכהנת לא ממש היוותה יריב לרוקטס שנטלו את ההובלה כבר ברבע הראשון והובילו בסיומו 21:26. ברבע השני הקבוצה הביתית העלתה את הקצב ויוסטון ירדה למחצית ביתרון 50:64. במהלך הרבע השלישי גולדן סטייט, בה תיפקד למעשה רק קווין דוראנט, ניסתה לחזור למשחק אך לא הצליחה להוריד את ההפרש לכיוון הדו ספרתי. יוסטון המשיכה להוביל בבטחה 79:95 לפני 12 הדקות האחרונות.

החלק האחרון של המשחק היה למעשה רובו לפרוטוקול בלבד ויוסטון הגדילה בהתמדה את ההפרש בדרך לניצחון מרשים 105:127. ג'יימס הארדן ואריק גורדון שעלה מהספסל הובילו את הרוקטס עם 27 נקודות כ"א. הארדן גם הוסיף 10 ריבאונדים למאמץ המלחמתי. לפי ג'יי טאקר שוב היה משחק מצוין של 22 נקודות (שיא פלייאוף אישי). מנגד קווין דוראנט ניפק 38 נקודות אבל יתר חבריו היו חלשים להחריד. סטפן קרי הסתפק ב-16 נקודות ב-1 מ-8 משלוש. לקליי תומפסון היו 8 נקודות בלבד לאחר הבאזר עם 3 מ-11 מהשדה בלבד ב-37 דקות של משחק. כעת הסדרה עוברת לאוקלנד במצב של 1:1. התחזית: ימשיך להיות חם.

קליי תומפסון, שחקן גולדן סטייט. AP
בדד על הספסל. קליי תומפסון/AP
סטיב קר, מאמן גולדן סטייט. AP
לא הערב שלו. מאמן גולדן סטייט סטיב קר עצבני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully