וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "עזבתי את צרפת בשביל רגעים כאלה". גבי: "מקווה שיישאר"

החלוץ הצרפתי חגג את הזכייה: "רוצה לזכות בעוד תארים", ובינתיים באתלטיקו מדריד מתעסקים בעיקר בעתידו. הקפטן: "הוכיח שהוא מרוכז בקבוצה". דימיטרי פאייה נפצע בגמר ומירר בבכי

אתלטיקו מדריד זוכת הליגה האירופית 2018. רויטרס
רגע ההנפה של אתלטיקו מדריד/רויטרס

אתלטיקו מדריד זכתה הערב (רביעי) בפעם השלישית בתולדותיה בליגה האירופית, בזכות ניצחון 0:3 על מארסיי בגמר שנערך בליון. כוכב המשחק היה אנטואן גריזמן, שכבש צמד, והרגע היחיד שהכתים את השמחה שלו היה הפציעה של בן ארצו דימיטרי פאייה. שחקן מארסיי נפגע במהלך המחצית הראשונה וירד מכר הדשא כאשר הוא ממרר בבכי, מכיוון שהבין שכנראה לא יהיה בסגל למונדיאל. גריזמן ניחם אותו, אך בסיום כמובן שקשה כבר היה להוריד את החיוך מפניו.

"עזבתי את צרפת לפני 14 שנה בדיוק בשביל הרגעים האלה וכדי לזכות בתארים", אמר החלוץ, "זה השני שלי אחרי הסופרקאפ הספרדי, מקווה שיגיעו עוד. מארסיי עבדה קשה, אבל שיחקנו את המשחק שלנו וניצלנו טעויות כדי להבקיע. בסוף מה שהכריע זה קור הרוח שלנו".

עוד בנושא

אתלטיקו מדריד היא מחזיקת גביע הליגה האירופית לעונת 2017/18
אירופה הכבושה: הקבוצות הספרדיות זכו ב-16 מ-17 התארים האחרונים

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד עם דימיטרי פאייה שחקן מארסיי. רויטרס
אנטואן גריזמן מנחם את דימיטרי פאייה/רויטרס

גבי, שחתם את הגמר עם שער נדיר מבחינתו: "היה חשוב לנו לנצח כדי להישאר בטופ. לקבוצה הזו יש כוח סבל, הוכחנו את זה והרגנו את המשחק כשיכולנו. אנחנו מהטובים באירופה. גריזמן הוכיח שהוא ממוקד באתלטיקו ואני מקווה שיישאר. עכשיו עלי לבלוע את מה שאמרתי על הליגה האירופית ("מפעל מחורבן"). התואר הזה מגיע לפרננדו טורס יותר מלכולם".

חואנפראן המגן הימני של אתלטיקו חגג ואמר בסיום: "זה עוד תואר שכל כך מגיע לאוהדים שתמכו בנו. הקבוצה הזו פשוט נהדרת ורצה יחד הרבה שנים. הגמרים מוכרעים על הפרטים הקטנים אבל הגול של גריזמן עזר לנו מאוד. כולם היו טובים, אנטואן היה נהדר".

המגן ניסה להפריך את הדיווחים על כך שגריזמן סגור בברצלונה כשאמר: "אני בטוח שהוא יישאר איתנו וינסה לעזור לנו לזכות בעוד תואר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מארסיי מאוכזבים. רויטרס
שחקני מארסיי מאוכזבים/רויטרס

קשר מארסיי פלוריאן תובאן: "חבל, כואב הלב. עשינו דרך יפה מאוד ורצינו לקטוף את הפרס, אבל זה הכדורגל. כשמתמודדים מול קבוצה כזו, אפשר רק ללמוד ולהסיק מסקנות. אתלטיקו נפלאה. הפציעה של פאייה הזיקה לנו, יותר מדי דברים לא הלכו לנו. נלמד מזה".

אדיל ראמי: "השער הראשון שספגנו שינה את המשחק. אחריו היה קשה מאוד. נצרך להשתמש במשחק הזה כדי להמשיך להתקדם. התוצאה לא משקפת את מה שקרה, היה חסר לנו ניסיון. אנטואן גריזמן היה אדיר ועשה את ההבדל".

אוהד מארסיי התקשה לשלוט בעצבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully