וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו סיפק הצלה גדולה וזכה בגביע הקפריסאי עם א.א.ק לרנקה

שוער מכבי תל אביב בעבר הציל שער בדקה ה-99 וזכה בגביע שני בקריירה: "הגיע לנו לזכות, הוכחנו אופי ועוצמה. רוצה להמשיך לשחק". עבור הקבוצה הקפריסאית מדובר בגביע שני בהיסטוריה

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי בטקס לכבוד השוער חואן פאבלו. יוסי ציפקיס
במהלך העונה נערך לכבוד חואן פאבלו טקס במכבי תל אביב. השוער עם ברק יצחקי/יוסי ציפקיס

בזמן שמכבי תל אביב סוגרת עונה שלישית ברציפות ללא תואר (מלבד גביע הטוטו), שוערה בעבר חואן פאבלו זכה הערב (רביעי) גביע הקפריסאי יחד עם א.א.ק לרנקה, שגברה 1:2 על אפולון לימסול. הספרדי, שהיה אחד משבעה מבני ארצו שפתחו בהרכב א.א.ק, סיפק בדקה ה-99 הצלה ענקית מול אמיליו סלאיה ובכך הבטיח את הניצחון. בסיום הוא אמר בהתרגשות: "אנחנו הטובים ביותר. שיחקנו כקבוצה והוכחנו אופי ועוצמות. מגיע לנו לזכות. אני רוצה להמשיך לשחק אבל לא יודע איפה".

עבור חואן פאבלו בן ה-39 (40 בספטמבר) זהו הגביע השני בקריירה, אחרי שזכה בתואר עם מכבי תל אביב בעונת הטרבל מפורסמת. זמן קצר לאחר מכן, ואחרי שהצהובים עלו לשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא שוחרר מהקבוצה והוחלף בפרדראג ראיקוביץ.' אחרי ארבע הופעות בנומנסיה, בפברואר שעבר הוא חתם בא.א.ק. אגב, עבור הקבוצה מדובר בגביע שני בהיסטוריה וראשון מאז 2004.

* שגיא גידיץ שיחק 90 דקות בהפסד אולימפיה פראג לאוסטי נאד לאבם, במסגרת המחזור ה-28 בליגת המשנה בצ'כיה. בעקבות ההפסד, קבוצתו של השחקן הישראלי רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully