וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: משחק ההוקרה השנתי לזכרו של אבי כהן ז"ל

16.5.2018 / 14:04

קבוצות הוותיקים של מכבי תל אביב (בהשתתפות תמיר כהן, מאיר מליקו, אמיר שלח ואחרים) ומכבי חיפה (בהשתתפות אלון מזרחי, זאהי ארמלי, עבאס סואן ואחרים) ייפגשו באצטדיון העירוני בבת ים ב-20:00. מארגן האירוע גבי לסרי: "תרומתו של אבי ראויה להנצחה אין סופית"

אוהד מכבי תל אביב מניף כרזה לכבודו של אבי כהן ז"ל. ברני ארדוב
המורשת נמשכת/ברני ארדוב

משחק ההוקרה השנתי לזכרו של אבי כהן, שכבר הפך למסורת בכדורגל הישראלי, ייערך הערב (רביעי) באיצטדיון העירוני בבת ים ויפגיש את קבוצות הוותיקים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה. המשחק שמאורגן זו השנה השנייה ברציפות על ידי שחקן העבר גבי לסרי יחל בשעה 20:00 וייקדם לו טקס בנוכחות משפחתו של אבי כהן ז"ל בשעה 19:30.

לסרי, ששיחק עם כהן, יזם את המסורת המבורכת ומארגן את המשחק בשיתוף משפחת שחקן העבר האגדי ובתמיכת עיריית בת ים שהעמידה את המתקן. "לאבי כהן מגיע כל כבוד וסופרלטיב אפשרי גם אחרי מותו", אמר לסרי. "התרומה והעשייה שלו לכדורגל הישראלי ראויים להנצחה אין סופית וכולי נרגש שזכיתי להנציח ביחד עם החברים את חברי הטוב".

שחקני מכבי תל אביב שהוזמנו למשחק הם: קובי מוסא, אבי סטרול, אמיר שלח, ג'פרי ישי, יעקב הלל, שלומי בן חמו, יואב זיו, רני עוז, ענבר מוספי, תמיר כהן, גיא צרפתי, אורן וזיו זיתוני, ירון גוזלי, מאיר מליקה, דדי בן דיין, עומר פרץ, עמיר תורג'מן, אבינעם מליחי וירון דרורי.

מהצד הירוק הוזמנו בין היתר: זאהי ארמלי, אלון מזרחי, איתן אהרוני, גולן דרעי, עבאס סואן, פטריסיו סייג, קובי דרך, אסי אברהמי, יוחנן וולך, גדי שטרן.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully