וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הצגה של לברון: בוסטון ניצחה 94:107 את קליבלנד ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

לברון פתח בסערה עם 21 נקודות ברבע הראשון וסיים עם 42 וטריפל דאבל, אבל ביתרון תשע לזכות הקאבס ברבע השלישי הסלטיקס יצאו לריצת 33:55 והמשיכו כל הדרך לניצחון בית תשיעי רצוף בפלייאוף. ג'יימס בפיגור 2:0 במזרח לראשונה מאז 2008

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס מאוכזב. AP
ההיסטוריה נגדו. לברון מאוכזב/AP

בוסטון - קליבלנד 94:107 (הסלטיקס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: לראשונה זה עשור, לברון ג'יימס בפיגור 2:0 בסדרת פלייאוף במזרח. גם בזמנו הייתה זו בוסטון שהובילה עליו, והיא המשיכה כל הדרך לזכייה באליפות.

על פניו, קליבלנד הצליחה היכן שכשלה במשחק 1 המחפיר: אחרי 4 מ-26 בלבד מהשלוש היא צלפה 10 שלשות מ-31 נסיונות, וגם קיבלה שוב את לברון ג'יימס בשיאו. אחרי שקלע 15 נקודות בלבד בפתיחת הסדרה, ג'יימס פתח בסערה עם לא פחות מ-21 נקודות ברבע הראשון, שהעניקו לקאבס את השליטה במשחק. עוד לפני המחצית לברון הספיק להיפצע בצוואר ובשפה אחרי התנגשות עם ג'ייסון טייטום, לרדת לחדר ההלבשה לטיפול ולחזור, כשהקאבס פותחים יתרון תשע כשנותרו 10 דקות לתום הרבע השלישי.

אבל פחות או יותר שם המומנטום של הקאבס נעצר, והסלטיקס - בראשות אל הורפורד, מרכוס סמארט וטרי רוז'יר הנפלאים - החלו במומנטום אדיר משלהם. החל מאותה ועד הסיום הסלטיקס רצו 33:55, כשג'יימס והצוות המסייע שלו לא מוצאים תשובות בשני צדי המגרש. ג'יימס עוד קיזז את ההפרש מדו ספרתי לשש בלבד, אבל אז ג'יי אר סמית' ביצע עבירה מלוכלכת על אל הורפורד כשהיה באוויר, השופטים שרקו לעבירה בלתי ספורטיבית בצדק, והסנטר הנהדר של הסלטיקס רשם משם שמונה נקודות רצופות שסגרו עניין.

אל הורפורד, בוסטון סלטיקס חוגג. AP
קבר את המשחק סופית. הורפורד/AP
שחקני בוסטון סלטיקס טרי רוז'יר, מרכוס מוריס חוגגים. AP
רבע שלישי מוחץ. מוריס ורוז'יר חוגגים/AP

הסלטיקס שוב הציגו חלוקת קלעים מאוזנת כשג'יילן בראון מסיים כקלע הבולט עם 23 נקודות שקטות לצד 7 ריבאונדים, טרי רוז'יר מוסיף 18 (14 מהן בבריחה ברבע השלישי), הורפורד תורם 15, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים וטונות של מנהיגות, ומרכוס סמארט מתעלה מעל כולם, בעיקר בצד ההגנתי, כשהוא מוסיף 11 נקודות, 9 אסיסטים ו-4 חטיפות.

מנגד, גם התעוררות של לברון ג'יימס לא הושיעה. לברון רשם משחק חמישי בפלייאוף הנוכחי עם 40 נקודות ומעלה כשסיים עם 42, אליהן הוסיף 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים (והכל ב-39 דקות בלבד), אבל קיבל סיוע מועט מדי, למרות שגם קווין לאב היה טוב עם 22 ו-15 ריבאונדים. ג'יי אר סמית' המשיך את הסדרה העגומה שלו עם 0 נקודות ו-0 מ-7 מהשדה, ג'ורג' היל תרם 3 בלבד ב-33 דקות, וגם טריסטן תומפסון, שהוקפץ לחמישייה בנסיון לגרום לסלטיקס קשיים בריבאונד ההגנה, לא תרם במיוחד וסיים עם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים.

עכשיו לברון והקאבס ניצבים בפני משימה כמעט בלתי אפשרית: בעבר, 95 אחוז מהקבוצות שניצחו את שני המשחקים הראשונים בסדרות של הטוב משבעה משחקים, ניצחו גם את הסדרה כולה. שלטונו של ג'יימס במזרח הגיע לקיצו?

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס, דוחף את אל הורפורד, בוסטון סלטיקס. GettyImages
תרומה אפסית לג'יי אר סמית', חוץ מהדחיפה המלוכלכת שבתמונה/GettyImages
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס מאוכזב. AP
העשור הדומיננטי הסתיים? לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully