וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזה קורנה נוקתה מאשמה בפרשת החומרים האסורים: "חשה אושר עצום"

הטניסאית הצרפתייה, המדורגת 32 בעולם, נמצאה חפה מכל רבב בנוגע לשלוש הבדיקות בהן לא נטלה חלק אחרי שהתברר שהאינטרקום בביתה היה מקולקל: "ההמתנה בחודשים האחרונים הייתה סיוט בשבילי"

אליזה קורנה טניסאית צרפתייה. רויטרס
"אני רוצה להודות לעורכי הדין שלי על העבודה שלהם, לספונסרים שלי, למשפחה, לבן הזוג שלי ולחברים על התמיכה הבלתי נגמרת. אני מרגישה כאילו קריירה שנייה עומדת להיפתח מבחינתי ואיהנה מכל רגע שלה!". קורנה/רויטרס

בשורות משמחות מאוד לטניסאית הצרפתייה אליזה קורנה. המדורגת 32 בעולם נוקתה מהחשדות לשימוש בחומרים אסורים אחרי שנאשמה בהתחמקות מבדיקות בשלושה מקרים שונים. קורנה בת ה-28 אמרה שהאינטרקום שלה היה מקולקל בניסיון השלישי בו ניסו הבודקים לאתר אותה בדירתה. טריבונל עצמאי מצא שהבודקים לא ביצעו מספיק צעדים על מנת לאתר את קורנה. היא טענה שהייתה בדירתה בזמן האמור, אבל לא קיבלה את הקריאה באינטרקום ולא שיחת טלפון. כמו כן קורנה טענה והציגה ראיות לפיהן לא נמצאה חיובית בלמעלה מ-100 בדיקות של חומרים אסורים במהלך הקריירה שלה.

הטריבונל החליט כי הראיות של קורנה היו "כנות וממצות. אף אחד לא הציע והוכיח שהיא נטלה פעם חומרים אסורים". קורנה טענה כי פספסה את הבדיקה הראשונה ב-3 בנובמבר 2016 אחרי שיצאה מוקדם לשדה התעופה על מנת להתחמק מפקקי תנועה בדרכה לטורניר. גם ב-26 ביולי 2017 היא טענה כי יצאה מביתה בקאן לעבר שדה התעופה בדרכה לסטנפורד לפני שהגיעו הבודקים. קורנה עברה בהצלחה שתי בדיקות במרץ 2017 וב-11 באוקטובר לפני שהבדיקה השלישית הייתה אמורה להיערך ב-24 באוקטובר.

אליזה קורנה המאושרת, שהמשיכה לשחק למרות שהוצע לה להפסיק על מנת לקצר בהמשך את ההשעיה שתספוג, פרסמה הודעה בה נכתב: "אני חשה אושר אדיר והקלה עצומה אחרי ששמעתי על ההחלטה של הטריבונל העצמאי של ה-ITF. אני שמחה שההסברים שלי נשמעו והובנו במהלך השימוע והובילו לביטול אי ההגעה שלי בפעם השלישית. ההמתנה בששת החודשים האחרונים הייתה סיוט אמיתי בשביל המשפחה שלי ובשבילי, ולדעת שאוכל להמשיך לעשות את מה שאני כל כך אוהבת ממלא אותי באנרגיה יוצאת דופן. אני רוצה להודות לעורכי הדין שלי על העבודה שלהם, לספונסרים שלי, למשפחה, לבן הזוג שלי ולחברים על התמיכה הבלתי נגמרת. אני מרגישה כאילו קריירה שנייה עומדת להיפתח מבחינתי ואיהנה מכל רגע שלה! וכמובן תודה גדולה לכל אלה שתמיד האמינו בי. נתראה בקרוב במגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully