וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונאס יאסיקביצ'יוס: "אנחנו האנדרדוגים בפיינל פור, אבל למי אכפת?"

מאמן ז'לגיריס מוכן לרגע הגדול בקריירת האימון שלו - חצי הגמר מול פנרבחצ'ה: "כשכדור הביניים ייזרק, התחזיות ייזרקו מהחלון". אוברדוביץ': "הוא מבין כדורסל בצורה מושלמת"

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקבצ'יוס עם קווין פאנגוס. GettyImages
רגע האמת מתקרב. שאראס/GettyImages

הפיינל פור של היורוליג יתקיים ביום שישי הקרוב, ויפגיש את הסינדרלה של היבשת ז'לגיריס קובנה עם אלופת אירופה, פנרבחצ'ה. יהיה זה גם המפגש בין ז'ליקו אוברדוביץ' האגדי, ומי שאולי יהיה יורשו - שרונאס יאסיקביצ'יוס, שהצעיד את הקבוצה הליטאית הקטנה למעמד השיא של המפעל, עם אחד התקציבים הנמוכים ביורוליג.

בראיון שהעניק לאתר הרשמי של המפעל, סיפר שההגעה לפיינל פור היא הגשמת חלום עבורו: "כילד אתה אפילו לא חולם להיות מאמן, רק חולם להיות שחקן. אבל כרגע, זו התחושה הטובה ביותר. אני נרגש מאוד עבור העיר שלנו ועבור הצעד הבא שניקח. אני משוכנע שנהיה אנדרדוגים, אבל למי אכפת? ברגע שכדור הביניים הראשון נזרק לאוויר, כל התחזיות נזרקות מהחלון".

שאראס הוא השחקן היחיד שזכה בארבע אליפויות אירופה במאה הנוכחית, והשחקן היחיד בהיסטוריה שזכה בשלוש אליפויות אירופה עם שלוש קבוצות שונות. אלא שבסגל שלו לא ניתן למצוא ולו שחקן אחד שביקר בפיינל פור היורוליג. "אספר להם מה שאני יודע", אמר. "עבורי זה פיינל פור ראשון כמאמן. בסופו של דבר הם יצטרכו להתגבר על ההתרגשות ולהתרכז במה שקורה על המגרש, לדבוק בתכנית המשחק. אנחנו יודעים שביכולתנו לנצח כל קבוצה, הוכחנו את זה".

גם אוברדוביץ' עצמו התראיין לאתר היורוליג ודיבר על מאמן היריבה, אותו הדריך בפנאתינייקוס: "שנים לפני ששאראס התחיל לאמן, אמרתי שלא תהיה לו בעיה כי הוא מבין כדורסל בצורה מושלמת. הוא חושב מהר ורק נזקק לקצת זמן כדי להבין מה זה אומר, להיות מאמן. כרגע הוא מאמן מעולה והוכיח זאת גם בעונה שעברה. אפשר להרגיש את ההשפעה שלו על הקבוצה".

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
מפרגן לשחקנו לשעבר. אוברדוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully