וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה בליגת העל לא תצא לפועל לפני מחזור הנעילה של העונה הסדירה

15.5.2018 / 8:56

לקראת חידוש המגעים בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים, הבהירו בארגון כי יאפשרו את קיום המחזור ה-32 שייערך בסוף השבוע. עם זאת, הדרישה שלהם על חתימה של חוזה ליותר מעונה אחת עומדת בעינה

one

אחרי שאתמול (שני) לא התקיימה פגישה בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה בשל בעיות לוחות זמנים, ייפגשו נציגי הצדדים המסוכסכים היום בצהריים בתל אביב. יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון סיפר אמש לוואלה! ספורט כי למרות שהארגון יכול להתחיל לשבות כבר ביום חמישי הקרוב, הוא לא יעשה זאת עד ליום שישי לפחות, כך שמשחקי המחזור ה-32 יתקיימו במלואן. אם הארגון והמנהלת אכן לא יגיעו לסיכום עד ליום שישי, ארגון השחקנים צפוי להשבית את הליגה החל ממחזור הסיום של העונה הסדירה, שייערך כולו ביום שני הבא, ה-21 למאי.

גיא פניני שחקן הפועל חולון מול יהונתן שולדבראנד שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
כמה ישראלים נראה על המגרש בעונה הבאה?/אדריאן הרבשטיין

במנהלת הליגה אופטימיים לגבי הסיכוי לסכם עם ארגון השחקנים את המשך החוק הרוסי עם שישה זרים לעונה הבאה, ולאחר מכן לפתוח במשא ומתן מחודש לגבי החוזה החדש וארוך הטווח, ללא החוק הרוסי.

אלא שבארגון השחקנים כבר הבהירו כי לא יחתמו על חוזה לשנה אחת, בדיוק כפי שאמרו בפגישה בשבוע שעבר, וגם אם יהיה חוק שונה בשנה הבאה ולאחר מכן, זה ייחתם כבר בסוף השבוע הבא ואין בכוונתם לדחות את ההחלטה מעבר לסוף השבוע הקרוב. בארגון מעוניינים לחתום על חוזה לשלוש שנים לפחות.

בינתיים, אישרה הכנסת קיום דיון מהיר בנושא המשבר בין ארגון השחקנים למנהלת הליגה. מי שהגיש את הבקשה לקיום הדיון הוא יו"ר שדולת הספורט בכנסת, ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ. ייערך בשלישי הבא ב10 וחצי בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully