וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם ניצחה 0:2 את דרבי ועלתה לגמר הפלייאוף בצ'מפיונשיפ

קבוצתו של סלבישה יוקאנוביץ' הפכה את ה-1:0 ממשחק החוץ בזכות הצגה של ילד הפלא שלה, ריאן ססניון, שכבש (47) ובישל לאודוי (66). הקוטג'רס יפגשו את המנצחת בין אסטון וילה למידלסברו

שחקן פולהאם ריאן ססניון חוגג. רויטרס
נצץ ברגע האמת. ריאן ססניון חוגג/רויטרס

פולהאם העפילה הערב (שני) לגמר פלייאוף העלייה של הצ'מפיונשיפ בזכות ניצחון 0:2 בבית על דרבי קאונטי. הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' הצליחה להפוך את ההפסד 1:0 במשחק הראשון בזכות הצגה של ילד הפלא שלה, ריאן ססניון. השחקן המוכשר בן ה-17, שהיה נהדר לכל אורך העונה, הופיע גם לרגע האמת והעלה את הקוטג'רס ליתרון בדקה ה-47 עם שערו ה-16 העונה, בבעיטה מתוך הרחבה. 19 דקות לאחר מכן קרן שלו מצאה את הראש של דניס אודוי הבלגי, וזה נגח פנימה את השני.

פולהאם תפגוש בגמר הפלייאוף את המנצחת בין אסטון וילה למידלסברו (0:1 לווילה במשחק הראשון), ותנסה לחזור לפרמיירליג לראשונה מעונת 2013/14. בעונת הירידה ההיא אימן אותה למשך מספר משחקים רנה מולנסטיין, ובשנתיים וחצי האחרונות עומד אצלה על הקווים מאמן אחר עם עבר בליגת העל. יוקאנוביץ' החליט בדצמבר 2015 לעזוב את מכבי תל אביב ולהגיע ללונדון, ומאז הוא מוביל את פולהאם לקו שיפור מתמיד שעשוי להסתיים בהעפלה לליגה הראשונה. הסרבי בן ה-49 כבר עלה יחד עם ווטפורד ב-2014/15, אך לא אימן אותה בפרמיירליג.

מאמן פולהאם סלבישה יוקאנוביץ'. רויטרס
יוקאנוביץ' מתקרב לעוד עליית ליגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully