וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטה וינצ'י פרשה מטניס: "אני בוכה, אבל מאושרת מכל מה שהשגתי"

האיטלקייה בת ה-35 הודחה בסיבוב הראשון של רומא אחרי הפסד לאלכסנדרה קרוניץ', קיבלה 21 ורדים על כל שנה בקריירה, ואמרה: "לא קל לי לדבר, אני רוצה להודות לכולם. היו שנים נהדרות"

רוברטה וינצ'י טניסאית איטלקייה. GettyImages
וינצ'י והוריה/GettyImages

רוברטה וינצ'י פרשה היום (שני) מטינס אחרי קריירה מפוארת. האיטלקייה בת ה-35, שהודיעה שהטורניר ברומא יהיה האחרון שלה, הודחה בסיבוב הראשון על ידי אלכסנדרה קרוניץ' הסרבית אחרי הפסד 2:6, 6:0, 6:3. בתום המשחק הוקרן במסכים של המגרש המרכזי בבירה האיטלקית סרטון סיכום הקריירה של וינצ'י והיא בכתה מהתרגשות. גם הוריה נכחו בקהל והיו חלק מהטקס.

"אני בוכה עכשיו, אבל אני מאושרת, אני מאושרת בגלל כל מה שהשגתי", אמר וינצ'י לקהל בזמן הטקס, "רציתי להצליח כאן יותר, אבל זה לא משנה שהפסדתי". וינצ'י קיבלה 21 ורדים, אחת לכל שנה שלה בסבב המקצועני ואמרה לתא שלה: "לא קל לדבר כרגע. אני רק יכולה לומר: תודה לכם. השנים האלה היו נהדרות". אוהדים החזיקו שלטים עם הכיתוב "גרציה רובי" (תודה רוברטה). וינצ'י המשיכה וצעקה: "לגבי מחר, אני בחופשה. לא יכולתי להמשיך יותר". קרוניץ' אמרה לווינצ'י: "אני מתנצלת".

הישג השיא של וינצ'י בגרנד סלאם הגיע בשנת 2015, אז הגיעה עד לגמר באליפות ארצות הברית כשהיא מדהימה את סרינה וויליאמס בחצי הגמר ומונעת ממנה לזכות בארבע תארי גרנד סלאם באותה שנה ולעשות היסטוריה. לאחר מכן היא הפסידה בגמר לבת ארצה פלביה פנטה בגמר. וינצ'י זכתה במהלך הקריירה שלה ב-25 תארי WTA ובנוסף זכתה בחמישה תארי זוגות בגרנד סלאמים: פעמיים באליפות אוסטרליה (2013 ו-2014), רולאן גארוס (2012), ווימבלדון (2014) ואליפות ארצות הברית (2012). וינצ'י גם הייתה שותפה לארבע זכיות של נבחרת איטליה בגביע הפדרציה: 2006, 2009, 2010 ו-2013.

רוברטה וינצ'י טניסאית איטלקייה. GettyImages
וינצ'י בנאום הפרידה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully