וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' עלה לסיבוב השני ברומא, גם נישיקורי וגופן

אחרי שצנח למיקום הכי גרוע שלו בדירוג העולמי (18) מאוקטובר 2006, הסרבי גבר 1:6, 3:6 על דולגופולוב. היפני התאושש מרצף הפסדים על חשבון לופס. צונגה הודיע שלא ישתתף ברולאן גארוס

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
נאבק לחזור לעצמו. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000 ב-ATP והפרמייר 5 ב-WTA (שני בחשיבותו רק לטורנירי גרנד סלאם) יצא היום (שני) לדרך. טורניר החימר מהווה את ההכנה האחרונה לגרנד סלאם השני של העונה - רולאן גארוס שיחל בעוד פחות משבועיים.

נובאק דג'וקוביץ', שצנח הבוקר למיקום הנמוך ביותר שלו בדירוג העולמי (18) מאז אוקטובר 2006, מנסה להתאושש מתקופה קשה מאוד והחל את דרכו בבירת איטליה ברגל ימין, עם 1:6, 3:6 קליל על אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני.

טניסאי יפני קיי נישיקורי. רויטרס
ניצחון לא פשוט. נישיקורי חוגג/רויטרס

לסיבוב השני עלה גם דויד גופן (9 בטורניר) שגבר באותה תוצאה על לאונרדו מאייר. גם קיי נישיקורי התאושש מרצף הפסדים שהחל בהפסד בגמר מונטה קרלו לרפאל נדאל, עם ניצחון לא פשוט, 6:7 (5), 4:6 על פליסיאנו לופס. פבלו קרניו בוסטה ניצח 4:6, 6:3, 0:6 את ג'ראד דונלדסון.

מי שלא לוקח חלק בטורניר ולמעשה לא שיחק מאז פברואר בשל פציעה, ג'ו ווילפריד צונגה, הודיע בעמוד הטוויטר שלו שלא ייקח חלק ברולאן גארוס.

אצל הנשים נאומי אוסקה צלחה את הסיבוב הראשון עם ניצחון מרשים 0:6, 3:6 על ויקטוריה אזרנקה. מדיסון קיז (13) ניצחה 4:6, 1:6 את אנסטסיה פבליוצ'נקובה, ג'ו קונטה גברה 4:6, 3:6 על מגדלנה ריבירקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully