וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרסון האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2025: "רוצה לזכות באלופות"

השוער הברזילאי שהגיע בקיץ שעבר תמורת 40 מיליון יורו, סיים עונה נהדרת והאריך את ההסכם בשנתיים נוספות: "זה מראה שסומכים עלי". קלאודיו בראבו מבוקש בבוקה ג'וניורס

בווידאו: אדרסון שובר שיא גינס במרחק של בעיטת שוער

שוער מנצ'סטר סיטי, אדרסון. רויטרס
21 משחקים ללא ספיגה. אדרסון/רויטרס

שוער מנצ'סטר סיטי, אדרסון, האריך את חוזהו במועדון עד קיץ 2025. הברזילאי שנרכש מבנפיקה תמורת 40 מיליון יורו בקיץ האחרון, רשם עונה מצוינת במהלכה שמר על רשת נקייה ב-21 משחקים (מתוך 45) בכל המסגרות, 17 מהם בפרמיירליג.

אדרסון בן ה-24 התאקלם מצוין באנגליה ועזר לסיטי לרשום עונה היסטורית שכללה לא רק אליפות, אלא גם הגעה ל-100 נקודות - שיא כל הזמנים בפרמיירליג. "אני מאושר לחתום על חוזה חדש", אמר הברזילאי, "זה אומר שבקבוצה מרוצים ממני וסומכים עלי".

השוער שחוזהו הקודם היה עד קיץ 2023, הוסיף: "אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי, אבל מבחינתי ליגת האלופות היא תחרות מאוד מיוחדת. אני חולם לזכות בתואר הזה עם החולצה של מנצ'סטר סיטי".

בינתיים השוער השני של הקבוצה, קלאודיו בראבו, מבוקש בבוקה ג'וניורס הארגנטינאית ועשוי לעזוב. הצ'יליאני בן ה-35 משחק ביבשת אירופה מאז 2006 (ריאל סוסיאדד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי), אבל עשוי לחזור לדרום אמריקה. ג'ו הארט אמור לחזור לסיטי מהשאלה לווסטהאם בסוף העונה, אבל קשה להאמין שהוא יסכים להישאר כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully