וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסידון: "לוקח זמן לחשוב". תמאש לכץ: מחכה לסיכום עם קלינגר

14.5.2018 / 9:41

אחרי ההצעה, כץ מקווה שסגנו ימשיך. הבלם הרומני לבעלים: רוצה שהמאמן יסגור לפני החתימה. קלינגר יקבל הצעה לשלוש שנים עם שדרוג. קבוצה מהולנד עוקבת אחר קפילוטו, שמצפה לשדרוג

קובי אליהו

בהפועל חיפה עסקו אתמול בהצעה של יואב כץ לסגנו דורון אוסידון בנוגע לעונה הבאה. כפי שפרסמנו אתמול עוד לפני פתיחת החגיגות הרשמיות, אוסידון נפגש עם כץ וקיבל הצעה לשלוש שנים, אותה הוא שוקל. אתמול שוחחו מספר שחקנים עם אוסידון וביקשו ממנו להישאר בתפקיד. לאחרונה, כך מתברר, כבר הודיע אוסידון לכץ על כוונתו לעזוב, אך זה ביקש ממנו להמתין עד שישוב לארץ ואתמול הגיש לו הצעה רשמית. אוסידון מסר בתגובה: "מחמיא לי מאוד שכץ מעריך אותי, הוא יקר לי מאוד. אני יוצא לפגרה ורוצה לקחת קצת זמן לחשוב על העתיד. אני אוהב את המועדון, השחקנים והמאמן. אין לי ספק שהחיבור שלי עם יואב וניר עשה טוב למועדון".

עוד בנושא:

הפועל חיפה חגגה את הזכייה בגביע, ניר קלינגר שר: "יאללה הפועל"
עדן בן בסט קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש לשנתיים

דורון אוסידון בישיבת ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
לוקח זמן לחשוב. דורון אוסידון/קובי אליהו

שחקני הקבוצה חגגו אתמול עד השעות המאוחרות את הזכיה בגביע המדינה. ניסו קפילוטו מחזיק בהצעה מהולנד ולכן מתלבט אם להמשיך. יחד עם זאת, שדרוג משמעותי של החוזה שלו ישאיר אותו בהפועל חיפה. עדן בן בסט מחזיק בחוזה לעונה הבאה לאחר שהאופציה מומשה עליו אך דורש חוזה לשנתיים ונראה שיישאר. המטרה היא להשאיר גם את דור מלול שמכבי חיפה וקריית שמונה רוצות אותו. אלון תורג'מן מחוזר בהפועל באר שבע ובחו"ל וגבריאל תמאש הבהיר ליואב כץ כי הוא ממתין שניר קלינגר יסגור בקבוצה לפני שיחתום רשמית על החוזה.

קלינגר עצמו החל בהכנות לעונה הבאה. הוא יחפש שחקנים וינהל מגעים עד שייקרא לוועדת האיתור של הנבחרת. אם רוני לוי יקבל את התפקיד, קלינגר יישאר בקבוצה אבל זה יקרה תמורת שדרוג ונראה שגם בחוזה שינוע בין שנתיים לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully