וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: הפועל חיפה תחגוג את הזכיה בגביע. בן בסט קיבל הצעה לשנתיים

13.5.2018 / 11:31

אוהדי הקבוצה יקדימו את החגיגות וייפגש בפאב בעיר התחתית. במועדון אישרו את הידיעה לפיה החלוץ, שדרש חוזה חדש, עשוי לחתום לשנתיים. הצדדים ייפגשו לאחר החגיגות. אראל: המטרה היא שאשאר"

אחרי ההפסד למכבי נתניה, בהפועל חיפה יערכו הערב (ראשון) את החגיגות הרשמיות של הזכייה בגביע המדינה. אוהדי הקבוצה יחלו את החגיגות מוקדם יותר. הם יפגשו בפאב ה"אבסנס" בעיר התחתית החל מהשעה 16:00, ושלוש שעות אחר כך יתייצבו לחגיגות בנמל. השערים יפתחו כשעה לפני החגיגות הרשמיות, שיחלו בשעה 20:00. יואב כץ, השחקנים והצוות המקצועי והניהולי ישוחחו עם הקהל.

במשטרה הזהירו כי אין להכניס אמצעי פירוטכניקה ומומלץ לחנות בחניוני העיר התחתית. המסיבה תתקיים במעמד ראש העירייה יונה יהב ובו יוצגו שחקני הקבוצה. כמו כן, ישוחזר טקס הנפת הגביע. המועדון הוציא למכירה מהדורה מיוחדת של חולצות הזכיה בגביע, עימן עלו השחקנים על הדשא.

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן חוגג. ברני ארדוב
הלילה הלילה הלילה. שמחה גדולה/ברני ארדוב

במועדון אישרו את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה החלוץ עדן בן בסט דורש חוזה ארוך טווח בתמורה להישארותו בקבוצה. כזכור, עוד לפני הגמר פרסמנו כי האופציה על בן בסט מומשה אך החלוץ דורש חוזה לשנתיים. במועדון התכוונו לזמן את השחקן לפגישה מיד לאחר גמר הגביע, אך הם ממתינים לסיום חגיגות הזכיה שייערכו הערב בחיפה. כזכור, גבריאל תמאש חתם ליואב כץ על מסמך לפיו הוא מתחייב להישאר בקבוצה רק במידה וניר קלינגר ורוב השלד הנוכחי יישאר. פגישה תיערך גם עם ראדו גנסארי שמעדיף לשחק באירופה, וגם עם דור מלול וניסו קפילוטו שבמועדון מאמינים שיחתמו לשנתיים. אלון תורג'מן מחזיק בהצעות משוויץ, אוסטריה ומהפועל באר שבע.

עד החגיגות, במועדון מדברים על האכזבה בעקבות ההפסד למכבי נתניה. שני מחזורים לסיום העונה, נתניה מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי אבל עם יחס שערים טוב יותר, מה שעשוי לגרום לקבוצה לסיים במקום החמישי. "באנו מאוד עייפים, עם חצי הרכב, כשהחצי השני פצוע", אמר הלילה יואב כץ. "שיחקנו לא רע, שיחקנו טוב, לולא השגיאה של מאמון קשוע והעובדה שאיבנצ'יץ' הוחלף בגלל חוסר אוויר - התוצאה כנראה הייתה יותר טובה. זה כבר משחק שני שאנחנו משחקים 120 דקות ואז שוב תוך שלושה ימים. זה לא פייר".

שחקני הפועל חיפה עדן בן בסט, גבריאל תמאש, ראדו גנסארי חוגגים. ברני ארדוב
חושבים קדימה. בן בסט/ברני ארדוב

בסיום, קלינגר התלונן כי השער השני של נתניה היה בנבדל, וכן על העובדה שהמנהלת לא דחתה את המשחק. "שחקני הספסל הוכיחו את עצמם. אני מדבר על קדוש, איבנציץ' וקשוע. אני לא מדבר על שחקני ההגנה שנתנו הכול ואני גאה בהם. מצד שני, השחקנים הלכו לישון בחמישי בשעה שש בבוקר אחרי חגיגות גביע". על העונה הבאה אמר: "אנחנו עובדים על העונה הבאה, מכינים מחנה אימון ומחפשים שחקנים. אני עושה הכול לטובת הפועל חיפה ונהיה מוכנים לקראת העונה הבאה".

גל אראל סיכם: "הליגה לא נעלמה. לא קל לבוא למשחק כזה שלושה ימים אחרי הגמר. זה לא אידיאלי, אבל גם לא תירוץ". על המשך דרכו במועדון אמר: "אני עדיין לא יודע מה קורה. יואב רוצה שאמשיך אבל לא הייתה הצעה כספית. אנחנו מדברים והמטרה היא שאשאר. אירופה תמיד אופציה, יש לי דרכון צרפתי ואני לא זר, אבל קודם אשב עם יואב כי זה הבית שלי. הוא נתן לי הזדמנות להוכיח את היכולות שלי. השער? אני עובד על תנועה לתוך הרחבה. זה ערך מוסף למשחק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully