וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "כולם כל כך נחמדים, אולי הייתי צריך להודיע שאני עוזב בכל שבוע"

מנג'ר ארסנל התלוצץ על היחס הטוב שקיבל לאחרונה לאחר ה-0:1 מול האדרספילד, שהיה משחקו האחרון במועדון: "אני לא אהיה מסוגל לשחק נגד ארסנל". ראמזי: "יהיה מוזר לא לראות אותו פה"

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
ונגר אומר שלום/רויטרס

אחרי 22 עונות ארסן ונגר נפרד אתמול (ראשון) מארסנל. המאמן הצרפתי, שהוביל את הקבוצה ב-1,235 משחקים (מתוכם 716 ניצחונות, 2,298 שערים, שלושה אליפויות ושבעה גביעים), עמד בפעם האחרונה על הקווים של התותחנים שניצחו 0:1 את האדרספילד בחוץ וסיימו עונה לא מוצלחת עם ניצחון חוץ ראשון בליגה מאז 28 בדצמבר.

שלט של אוהדי ארסנל לכבוד ארסן ונגר. רויטרס
אוהדי ארסנל במחווה לוונגר/רויטרס

המספרים

* המאזן הסופי של ונגר כמאמן ארסנל: 1,235 משחקים, 716 ניצחונות, 266 תוצאות תיקו ו-253 הפסדים, 58% הצלחה.

* ארסנל כבשה במהלך תקופתו 2,298 שערים וספגה 1,227.

* המשחק מול האדרספילד היה ה-1,000 של ארסנל בפרמיירליג, 828 מהם היו תחת ונגר.

* ונגר השתמש במהלך תקופתו ב-222 שחקנים, 200 מהם ערכו בכורה בקבוצה תחתיו. אותם שחקנים הגיעו מ-53 מדינות שונות.

* פטריק ויירה הוא שיאן ההופעות תחת ונגר בארסנל עם 402 כאלה.

* 117 שחקנים שונים כבשו לארסנל בעידן ונגר, תיירי הנרי מוביל את הרשימה עם 228 שערים.

* הקבוצה נגדה שיחקה ארסנל הכי הרבה פעמים בעידן ונגר היא צ'לסי (62 מפגשים) והקבוצה אותה ארסנל ניצחה הכי הרבה פעמים בעידן של המאמן הצרפתי היא אברטון. התותחנים ניצחו אותם 32 שערים וכבשו נגדם 103 שערים.

* ונגר הוביל את ארסנל לזכייה ב-17 תארים כולל מגן הקהילה ונבחר 15 פעמים למאמן החודש.

* בסך הכול ונגר שימש כמאמן ארסנל במשך 7,895 ימים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
ונגר חותם לאוהדת/רויטרס

ונגר חרג ממנהגו ויצא אל כר הדשא עוד לפני המשחק. הוא ישב על הספסל, הסתובב ואמר שלום לאלפי אוהדי ארסנל שעשו את הדרך למשחק החוץ כדי להיפרד ממנו ולהיות במשחק האחרון שהוא מוביל כמאמן. "כן, רציתי לצאת קצת החוצה לפני פתיחת המשחק. זה היה היום האחרון שלי, הייתי זקוק לקצת חמצן והיה מזג אוויר נחמד. האנשים היו נחמדים, אוהדי האדרספילד גם היו שמחים. הם העניקו לי מתנה יפה לפני המשחק, הכול היה יפה. הרברט צ'פמן, שהיה אולי המנג'ר הגדול ביותר שלנו, הגיע מכאן. עבורי להגיע לכאן ביום האחרון שלי היה דבר בעל חשיבות מיוחדת. כל מי שיודע ומכיר את ההיסטוריה של המועדון, מבין את המשמעות. הייתה תמונה מחוץ לחדר ההלבשה שבה צ'פמן חייך אליי מתוך התמונה". הצרפתי נשאל איך ירגיש אם יצטרך לשחק נגד ארסנל ואמר: "אני לא מוכן לזה כרגע. זה יהיה קשה מדי. אני חושב שאני אשאר בבית אם אצטרך להתמודד עם זה".

לגבי עתידו אמר ונגר: "היו לי הצעות כמובן, אבל בינתיים לא דיברתי עם אף אחד. היו לי הרבה הצעות. אני לא יודע אם אעבוד שוב בכדורגל האנגלי, אולי עדיף שאלך למקום אחר". על תפקידו בהיסטוריה של ארסנל אמר: "אני גאה מאוד על מה שתרמתי למועדון ואני שמח שהצלחתי לספק רגעים מאושרים לאנשים שאוהבים את המועדון. אני מאמין שמה שיישאר זה 22 שנה ואפקט אנושי שהיה מיוחד מאוד בשבילי ואוקיר אותו לנצח". על ארסנל הנוכחית אמר: "יש משהו מיוחד בקבוצה הזו שמחכה לפרוץ החוצה. היינו קרובים מאוד העונה ולמרות הכול הגענו לגמר גביע הליגה, לחצי גמר הליגה האירופית והיינו צריכים לעלות, וגם בבית הייתה לנו עונה פנטסטית. הקבוצה צריכה להשתפר במשחקי החוץ והיא תשתפר".

ונגר הוסיף ואמר: "זה באמת יום מיוחד. אני חושב שהייתי צריך להודיע בכל שבוע שאני עוזב כי אנשים היו נחמדים אליי מאוד מאז שהודעתי על זה. אני רוצה להודות לכל האנשים שכאן: לאוהדים, לאנשי האדרספילד שהראו הרבה קלאס. זה היה יום נהדר, יום מאושר כי הם חגגו הישארות בליגה. זה היה יום מיוחד והשחקנים רצו מאוד לנצח. אני רוצה להודות לכולם, היו לי חוויות אנושיות נהדרות לאורך השנים וזה יותר מהתוצאות מבחינתי. אני יודע שאכזבנו מאוד את אוהדי החוץ העונה. רבים מהם חיים כל השבוע וחוסכים כסף כדי לנסוע למשחקי החוץ. היו בינינו חילוקי דעות, ואני יכול לקבל את זה, אבל היה לנו דבר משותף: אנחנו אוהבים את מועדון הכדורגל ארסנל".

אוהדי ארסנל מצדיעים למאמנם ארסן ונגר: "אגדה". רויטרס
אוהדי ארסנל נפרדים/רויטרס

חלוץ ארסנל דני וולבק אמר: "זו תקופה ארוכה כדי לסכם אותה. אני חושב שוונגר הוא אגדה של המשחק בגלל מה שהוא עשה לפרמיירליג, לעולם הכדורגל ולא רק לארסנל, אז זה אומר הכול. אני אסיר תודה ובר מזל שיצא לי לשחק תחתיו ולקבל ממנו את ההדרכה שלו. הוא המשיך לתמוך בי ולהאמין בי, אהיה אסיר תודה כלפיו לנצח. זו הייתה תקופה מרגשת, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להישאר מקצוענים. רצינו מאוד לנצח כדי להשיג שלוש נקודות".

ארון ראמזי אמר: "יהיה מוזר מאוד לא לראות את המאמן בהכנה לקראת העונה הבאה, אבל השינוי קרה. אני משוכנע שהמועדון נמצא במקום פנטסטי כדי להתקדם ממנו. ארסן יצר קבוצה פנטסטית שמסוגלת ללכת קדימה ולזכות בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully