וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 21 בלבד: תואר מאסטרס שלישי בקריירה לסשה זברב, שזכה במדריד

הגרמני הצעיר, המדורג שלישי בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את האוסטרי בן ה-24 והפך לטניסאי הפעיל החמישי בלבד שזוכה ביותר משני תארים מסבב המאסטרס היוקרתי. זהו תואר שמיני בקריירה שלו

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
זברב חוגג תואר ענק/רויטרס

סשה זברב ממשיך במאזן הנהדר שלו בטורנירים מסבב המאסטרס 1,000 היוקרתי. הגרמני בן ה-21 הפך לטניסאי הפעיל החמישי בסך הכול שזוכה בשלושה תארי מאסטרס לפחות עם התואר השלישי שלו במדריד אחרי 4:6, 4:6 מול דומיניק תים האוסטרי. עכשיו רק רפאל נדאל (31), נובאק דג'וקוביץ' (30), רוג'ר פדרר (27) ואנדי מארי (14) זכו ביותר תארי מאסטרס ממנו מבין כל השחקנים הפעילים. זה תואר המאסטרס 1,000 השלישי שלו בפחות משנה, ב-51 שבועות אם לדייק, אחרי שזכה בשנה שעברה ברומא ובגביע רוג'רס בקנדה. זהו תואר שמיני בסך הכול בקריירה הקצרה של זברב.

זברב, המדורג שלישי בעולם, נזקק לשעה ועוד 16 דקות על מנת לנצח את האוסטרי בן ה-24, המדורג שביעי בעולם. זה היה הניצחון השני של זברב מול תים בשישה מפגשים בין השניים. תים נותר ללא אף תואר מסבב המאסטרס 1,000 אחרי שבשנה שעברה הגיע לגמר מדריד והפסיד גם שם. זברב לקח איתו כמובן 1,000 נקודות דירוג ו-1,190,490 יורו בעוד תים "הסתפק" ב-600 נקודות דירוג ו-583,725 יורו.

מי שהגיעו לצפות במשחק היו שחקני אתלטיקו מדריד פיליפה לואיז ויאן אובלק, רודי פרננדס מריאל מדריד בכדורסל גם הגיע וגם כוכב ריאל מדריד לשעבר לואיס פיגו הגיע על מנת לצפות. גם בוריס בקר הגיע לתמוך בבן ארצו זברב. זברב, אגב, הפך לגרמני עם כמות תארי המאסטרס הגדול ביותר ועבר את מיכאל שטיך. עכשיו הוא רחוק שני תארים בלבד מבוריס בקר האגדי, שזכה בחמישה תארים מהסבב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully