וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'יאטליה: סיימון ייטס ניצח בקטע התשיעי וממשיך להוביל בדירוג הכללי

הרוכב הפך לבריטי הראשון שניצח קטע מאז שנת 2013 כשחצה את קו הסיום בזמן של 5:54:13 שעות. ייטס מוביל ב-32 שניות בדירוג הכללי על פני חואן אסטבן צ'אבס הקולומביאני. עוד אכזבה לכריס פרום

סיימון ייטס, רוכב אופניים בריטי. GettyImages
ממשיך ללבוש את הקבוצה הוורודה. סיימון ייטס/GettyImages

הקטע התשיעי של הג'ירו ד'איטליה נערך היום (ראשון) כשהרוכבים עברו 225 קילומטרים הרריים בין פסקו סאניטה וגראן סאסו. המנצח הגדול של הקטע הוא סיימון ייטס הבריטי שפרץ מדבוקה של רוכבים בשניות הסיום של הקטע וחגג את הניצחון עם זמן של 5:54:13 שעות. בכך הפך ייטס לבריטי הראשון שניצח קטע בג'ירו לראשונה מאז מרק קאבנדיש מאז שנת 2013. טיבו פינו הצרפתי סיים במקום השני, וחאן אסטבן צ'אבס הקולומביאני חצה את קו הגמר שלישי. כריס פרום סיים במקום ה-23 בלבד.

ייטס מקבוצת Mitchelton-Scott ממשיך להוביל את הדירוג ולובש את החולצה הוורודה כשהוא מקדים ב-32 שניות את חברו לקבוצה חואן אסטבן צ'אבס. טום דומולן מדורג במקום השלישי מקבוצת סאנווב כשהוא בפיגור של 38 שניות אחר המוביל. כריס פרום מקבוצת סקיי במקום 11 בפיגור של 2:27 דקות אחרי המוביל.

הרוכב הישראלי גיא שגיב סיים את הקטע היום במקום ה-134 כשהוא מפגר אחר המנצח ב-25 דקות ו-58 שניות. שגיב ממוקם 133 בדירוג הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully