וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: האם עירוני נשר תשלח את הפועל כפר סבא למבחנים?

אחרי 11 הפסדים רצופים, יצחק שום ושחקניו חייבים שלוש נקודות מול היורדת (19:00, ספורט 5 לייב). איבוד נקודות נוסף וניצחון של הפועל רמת גן בלוד, יקבעו כי כפר סבא תהיה במפגש הישרדות מול יריבה מליגה א'

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

בווידאו: אלונה ברקת מתראיינת במשדר האליפות באולפן וואלה! NEWS

עירוני נשר ומכבי הרצליה כבר ירדו לליגה א', והשאלה היחידה שנותרה פתוחה בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית היא באשר לקבוצה שתשתתף במשחקי המבחן מול נציגת ליגה א'. הפועל כפר סבא נמצאת כרגע במקום ה-14 המוביל למבחנים, וכדי להשאיר לעצמה סיכוי להימלט ממנו היא חייבת לנצח מחר (שני, 19:00, ספורט 5 לייב) את עירוני נשר ולקוות למעידה של הפועל רמת גן, שתשחק בלוד ותארח אותה לקרב ישיר במחזור הסיום.

יצחק שום מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
משחק ההזדמנות האחרונה. יצחק שום/קובי אליהו

הפועל כפר סבא - עירוני נשר

ב-23 בפברואר הביסו הירוקים 0:3 את עירוני נשר שהשלימה מזמן עם ירידתה לליגה א', וניצבו במקום השני בלאומית. אלא שמאז הם ברצף בלתי נתפס של 11 הפסדים, במהלכם כבשו שני שערים בלבד, ורוב הסיכויים שישחקו במבחנים מול מנצחת שלבי הפלייאוף של ליגה א'. כדי להשאיר לעצמה סיכוי לקראת מחזור הסיום בו תתארח אצל יריבתה הישירה הפועל רמת גן, כפר סבא חייבת לנצח את נועלת הטבלה שמגיעה אחרי ארבעה הפסדים. אחרת, היא עלולה למצוא את עצמה במבחנים עוד לפני המחזור האחרון. דושאן מאטוביץ' ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

שוער הפועל רמת גן טל בומשטיין. ברני ארדוב
הפועל רמת גן תלויה בעצמה. טל בומשטיין/ברני ארדוב

בני לוד - הפועל רמת גן

הצמד הדרמטי של גל לוי בתוספת הזמן בהרצליה נתן לאורדונים אוויר לנשימה. הפועל רמת גן מקדימה כעת בשלוש נקודות את כפר סבא, כך שהיא יכולה להפסיד בלוד ולשרוד במחזור הבא בעזרת תיקו ביתי מול החבורה המפורקת של יצחק שום. לוד, שפספסה את הפלייאוף העליון על חודו של שער ונמצאת בכושר מצוין (ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הפלייאוף התחתון) לא הפסידה לרמת גן בארבעת משחקי הליגה האחרונים ובין המועדונים יש חשבון פתוח ממהומת וינטר באפריל 2012.

משחקים נוספים

הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה
הפועל ניר רמת השרון - הפועל מרמורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully