וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח זכה בתואר שחקן העונה של הפרמיירליג

המצרי של ליברפול נבחר על ידי הליגה לשחקן המצטיין של העונה, והקדים את כוכבי מנצ'סטר סיטי. סלאח, שעדיין מקווה לשבור את שיא הכיבושים לעונה, אמר: "זה כבוד גדול, תמיד רציתי לחזור לפרמיירליג ולהוכיח לאנשים שאמרו שלא אוכל להצליח"

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
לפני דה בראונה, דה חאה, קיין וסטרלינג. סלאח/רויטרס

חותמת רשמית לעונה חלומית: מוחמד סלאח הוכתר היום (ראשון) כשחקן העונה בפרמיירליג, אחרי שגבר על המתמודדים האחרים דויד דה חאה, הארי קיין, קווין דה בראונה, ראחים סטרלינג וג'יימס טרקובסקי.

עונה הפריצה המדהימה של החלוץ המצרי בן ה-25 כללה 31 שערים ב-35 מחזורים עד כה בפרמיירליג, והיום הוא יכול לשבור שיא הכיבושים לעונה אחת אם ימצא את הרשת במשחק מול ברייטון (17:00, ישיר בספורט 2). כך או כך, הוא השחקן השלישי של ליברפול שזוכה בתואר שחקן העונה, אחרי שמייקל אואן ולואיס סוארס עשו זאת לפניו. "אני מאושר, זה כבוד גדול", אמר סלאח. "תמיד שאפתי לחזור לפרמיירליג ולהוכיח לכל האנשים שאמרו שנכשלתי בקדנציה הראשונה שהם טועים".

סלאח הקדיש מילים חמות למאמנו יורגן קלופ, ואמר ש"לפני הכל אנחנו חברים, ואני אוהב אותו מאוד. הוא עזר לי להשתפר על ומחוץ למגרש, ואני חייב להודות על כל מה שהוא עשה עבורי העונה. יש לי כבוד עצום אליו".

ליברפול מדורגת ערב המחזור ה-38 במקום הרביעי, עם 72 נקודות, שתיים פחות מטוטנהאם השלישית ו-27 פחות מהאלופה מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully