וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת הודיעה שלא תופיע לגמר הלאומית, באר שבע תעלה?

13.5.2018 / 11:07

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ערכו ישיבה במוצאי שבת, והחליטו לא להופיע לסדרת גמר הפלייאוף בשלישי, לאחר שלא שולמו להם משכורות מרץ ואפריל. המאמן רועי חגאי: "אם לא נקבל את הכסף פלוס ערבות על שאר החוב, לא נופיע"

שחקני מכבי קרית גת כדורסל. דף הפייסבוק של מכבי קרית גת, אתר רשמי
באר שבע תעלה אוטומטית? שחקני קרית גת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי קרית גת

מכבי קרית גת, מי שסיימה במקום הראשון את העונה הסדירה בליגה הלאומית, והעפילה בצורה מרשימה לסדרת הגמר, מאיימת לא להופיע לפתיחת הסדרה מול הפועל באר שבע ביום שלישי הקרוב. אנשי הקבוצה כבר איימו בעבר לא להופיע לפתיחת הפלייאוף, אלא שאז הועברו 400 אלף שקלים מטעם עיריית קרית גת דרך הבקרה התקציבית, ומשכורות ינואר ופברואר שולמו. כעת החליטו במועדון שאם לא ישולמו המשכורות שחייבים להם, לא יופיעו לגמר, ויאפשרו להפועל באר שבע להעפיל לראשונה בתולדותיה לליגת העל.

"אתמול הייתה ישיבה בסוף האימון והחלטנו שאם לא נקבל את כל הכסף שחייבים לנו עד עכשיו פלוס ערבות על שאר הכסף לא נופיע ביום שלישי", סיפר הבוקר מאמן הקבוצה רועי חגאי לוואלה! ספורט. יש לציין כי קפטן הקבוצה, רוברט רות'בארט, שכבר נפגע בעבר עם ראש העירייה אבירם דהרי, היה מתוכנן להפגש עמו שוב בימים האחרונים, אך ראש העירייה לא נמצא בארץ וטס למרוקו.

הסכסוך סביב קרית גת נוגע לעניינים פוליטיים, כך מספרים במועדון. הקבוצה עצמה מזוהה עם חבר הכנסת מיקי זוהר, שהיה יושב הראש שלה במשך שנים, שבינו לבין דהרי קיים סכסוך. החלק המרכזי בתקציב הקבוצה ממומן על ידי העירייה, שאם לא תעביר את הכספים, אין באפשרותה להמשיך ולהתקיים.

תגובהת מנהלת הליגה הלאומית: "המנהלת תומכת באופן מוחלט בדרישת השחקנים לתשלום שכרם, ופועלת להסדיר את הנושא לאלתר. במקרה בו שחקני הקבוצה לא יופיעו למשחק הראשון בסדרת הגמר, נפעל לאורו של תקנון המנהלת ואיגוד הכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully