וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה בטורניר מדריד בתום דרמה גדולה

הצ'כית, המדורגת עשירית בעולם, נזקקה לשעתיים ו-52 דקות על מנת לנצח 6:7 (6), 6:4, 3:6 את קיקי ברטנס המפתיעה (20) ולרשום זכייה בתואר רביעי השנה וחמישי מאז החזרה שלה אשתקד

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה הנרגשת בסיום/רויטרס

פטרה קביטובה זכתה היום (שבת) בטורניר מדריד מסבב הפרמייר של ה-WTA. הצ'כית, המדורגת עשירית בעולם, הצליחה לעצור את הפתעת הטורניר קיקי ברטנס ההולנדית (20) עם 6:7 (6), 6:4, 3:6 בתום גמר של שעתיים ועוד 52 דקות. זהו התואר השלישי של קביטובה במדריד והיא רושמת פתיחת עונת חימר חלומית עם תואר שני על המשטח החום אחרי שכבר זכתה בטורניר פראג הביתי שלה.

עבור קביטובה זהו תואר רביעי השנה והחשוב ביותר וחמישי מאז הקאמבק שלה ברולאן גארוס בשנה שעברה אחרי שהתאוששה מהפריצה לביתה והפציעה הקשה ממנה סבלה לאחר הדקירה. עבור הצ'כית בת ה-28, אלופת ווימבלדון פעמיים בעבר, זהו תואר מספר 24 בקריירה והיא עשתה את זה כשהיא חובטת 39 ווינרים ומבצעת 58 שגיאות לא מחויבות בעוד ברנס מסיימת את המשחק עם 32 ווינרים לעומת 48 שגיאות לא מחויבות. ברטנס, מנגד, החמיצה אפשרות לזכות בתואר השישי והגדול ביותר בקריירה שלה, אבל גם כך מסכמת שבוע חלומי מבחינתה ולבטח אוהבת מאוד את משטח החימר אחרי שב-2016 הצליחה לרשום טורניר חלומי גם ברולאן גארוס, אז נעצרה רק בחצי הגמר.

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה עם התואר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully