וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר החלים לחלוטין וישוב לאימוני פ.ס.ז', במדריד ממשיכים לפעול

הצרפתים הודיעו שהאצבע של הברזילאי "החלימה לחלוטין", אך במדריד לא מרפים ומנתחים את "המסר המעודד" ששלח ניימאר לאוהדי פ.ס.ז', יודעים מי "הקיר שיבלום את העסקה" וטוענים שגארת' בייל יגויס לטובת המהלך

one

המעבר האפשרי של ניימאר לריאל מדריד ממשיך להעסיק את התקשורת בספרד. אוהדי פריס סן ז'רמן כבר נשמו לרווחה אחרי שניימאר הופיע ברשתות החברתיות כשהוא מקדם את החולצה החדשה של פ.ס.ז' ומציין שהוא "נרגש לקראת העונה הבאה", דבר שלכאורה מרמז על כך שהוא רואה את עתידו בצרפת, אבל בספרד מזכירים איך בעבר הוא שלח מסרים מרגיעים גם לברצלונה ולאוהדיה, על אף שכבר היה עם רגל וחצי בפ.ס.ז'.

עוד בנושא
אונאי אמרי: "בפ.ס.ז' התפקיד שלי היה לשמח את ניימאר, לא משנה באיזו דרך"
מכה לברזיל: דני אלבס יחמיץ את המונדיאל

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
עם המדליה של הגביע. ניימאר/AP

ב"אס" טוענים כי התוכנית הכלכלית של ריאל מדריד לרכישת ניימאר כוללת את גארת' בייל, והבלאנקוס בונים על מכירתו של הוולשי לקבוצה מהפרמיירליג, בתקווה לקבל עליו 100 מיליון יורו. על פי הדיווחים, השיחות בין ניימאר לבלאנקוס החלו כבר לפני מספר חודשים, ואומנם אביו של ניימאר כבר הודיע לראשי ריאל ש"זה יהיה מסובך", אבל הבלאנקוס נחושים לצרפו, גם אם הצרפתים ידרשו 300 מיליון יורו.

עם זאת, ב"מארקה" מציינים כי "הקיר שיבלום את העסקה" והמכשול הכי גדול למעבר של ניימאר הוא שליט קטאר, טאמים בין חאליפה אל תאני, שהיה זה שצירף את ניימאר לפריס סן ז'רמן כפרויקט אישי, ולא יהיה מוכן לוותר עליו. כידוע, אל תאני חולה ספורט אדוק, מאמין מאוד בכוחו של הספורט לקדם את המדינה, נלחם על אירוח המונדיאל (וטורנירים כמו אליפויות העולם בכדוריד ובשחייה), ורואה את ההצלחה של פ.ס.ז' כדבר חשוב ומשמעותי לתדמית המדינה.

ומאחר שהוא נחוש להשאיר את ניימאר, ומאחר שכסף זאת לא הבעיה שלו, ספק אם הוא יתרשם מההצעה הכספית של ריאל. כמו כן מזכירים בספרד שגם מרקו וראטי, אדינסון קבאני ואנחל די מריה ביקשו בתקופה האחרונה לעזוב, ולא קיבלו אישור, כשהקטארים שואפים להפוך את פ.ס.ז' לכוח אירופאי.

בין לבין פריס סן ז'רמן הודיעה היום כי ניימאר יחזור מחר לאימונים: "הבדיקות הרפואיות אישרו שהשבר באצבעו של ניימאר נרפא לחלוטין ובצורה מספקת, השחקן יחל מחר באימונים עם הכדור במגרש האימונים", נמסר מהקבוצה. ניימאר יהיה במשחק האליפות הרשמי של פ.ס.ז', ועשוי לשחק במשחק האחרון של קבוצתו בליגה בשבת הבאה מול קאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully