וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווה זלר: "מקווה שאזכה לראות את המבורג משחקת שוב בבונדסליגה"

גדול שחקני המועדון בכל הזמנים ביכה את הירידה: "יום עצוב מאוד, אמשיך ללכת למשחקים". פפאדופולוס: "אם טיץ היה ממונה למאמן מוקדם יותר היינו נשארים". הקפטן סקאי: "אשאר"

גוטוקו סקאי שחקן המבורג. AP
הקפטן סקאי בוכה/AP

לראשונה אחרי 55 שנה ו-19,985 ימים, נפרדה הערב (שבת) המבורג מהבונדסליגה. הקבוצה היחידה ששיחקה בבונדסליגה הבכירה בכל אחת מהעונות שחלפו מאז הקמת הליגה ב-1963 אמנם ניצחה 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך במסגרת המחזור ה-34 והאחרון בליגה, אבל גם וולפסבורג ניצחה (1:4 את פ.צ. קלן) והיא זו שתתמודד בפלייאוף ההישרדות/עלייה מול הולשטיין קיל.

בדקה ה-90, וכשכבר היה ברור שוולפסבורג הולכת לנצח ולהוריד אותה ליגה, אוהדי המבורג החלו להשליך אבוקות אל עבר כר הדשא והמשחק הופסק לרבע שעה. במהלך אותה הפסקה רצו עשרות שוטרים וסדרנים אל עבר הדשא ופיקחו על כך שהבלגאן לא יגלוש אל תחומי המגרש. בסופו של דבר המשחק חודש ממש לשנייה ואז נקבע שהמבורג מנצחת את הניצחון העצוב ביותר בהיסטוריה שלה ונפרדת מהבונדסליגה. עם שריקת הסיום, החלו שחקני המבורג לבכות ועברו בין היציעים כדי להודות ל-57 אלף הצופים שהגיעו כדי לתמוך בהם והמשיכו לעודד אותם גם אחרי שנקבעה הירידה. אגב, בזמן שאותם אוהדים השליכו את האבוקות שאר האוהדים ביציעים צעקו אל עבר אותם אוהדים: "אנחנו המבורג, אתם לא".

אווה זלר, אולי גדול שחקני המבורג בכל הזמנים, נשמע מאוכזב במיוחד בסיום אחרי שצפה בקבוצה שהוא מזוהה איתה כל כך נפרדת מהליגה. חלוץ העבר בן ה-81 אמר: "אני עצוב מאוד, אבל דמעות לא יעזרו לי עכשיו. חייבים להמשיך הלאה, אני אמשיך ללכת למשחקים גם בעונה הבאה. אני מקווה מאוד שאספיק לראות עוד בחיי את המבורג משחקת שוב בבונדסליגה".

אוהדת המבורג. AP
אוהדת המבורג בוכה/AP

מאמן המבורג כריסטיאן טיץ אמר אחרי המשחק: "הקבוצה וכמעט כל הקהל התנהגו והתנהלו בצורה מכובדת מאוד. אותם אנשים שהתנהגו בצורה אומללה לא ראויים להיות במגרש ולא צריכים להיות חלק מהאוהדים שלנו. אני גאה מאוד במה שהשחקנים שלי נתנו ומה שהם עשו. הרבה טעויות נעשו ובגלל זה ירדנו. אני מאוכזב מאוד כי הייתי משוכנע שאם ננצח זה יספיק לנו". בלם המבורג קיריאקוס פפאדופולוס אמר: "אני לא שולל את זה שאשאר בהמבורג", והתייחס לחילופי המאמנים: "טיץ מונה למאמן באיחור. אם הוא היה מתמנה למאמן בשלב מוקדם יותר, היינו נשארים בליגה בלי מאבקי הישרדות בכלל". קפטן המבורג גוטוקו סקאי הוסיף: החלטתי שאני אאריך את החוזה שלי ואשאר בהמבורג".

יושב ראש המבורג פרנק וטשטיין אמר: "זה יום עצוב בצורה שבלתי תיאמן לכל אוהד המבורג. הירידה הזו מרה ועצובה במיוחד לאור כל הטעויות שנעשו כאן ובגלל היכולת הטובה שהראינו מאז שכריסטיאן טיץ מונה למאמן". גם נשיא המבורג דיבר ואמר: "זה רגע כואב מאוד בשביל כל המועדון".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מרסלו דיאס, שהציל בעבר את המבורג מהישרדות, הביע תמיכה

גם קומפני צייץ תמיכה לפני המשחק

טאצויה איטו שחקן המבורג. AP
איטו בוכה/AP
טאצויה איטו שחקן המבורג. GettyImages
איטו בוכה/GettyImages
אוהד המבורג. GettyImages
אוהד המבורג/GettyImages
אוהדי המבורג. GettyImages
ואיזה מסכנות האוהדות/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • המבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully